اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۰۰۲۳
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۵
برترین‌های دوازدهمین المپیاد ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان معرفی شدند.
جمال فتاحی، دبیر هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان اظهارکرد: دوازدهمین دوره المپیاد ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا استان، روز جمعه، ۱۱ بهمن‌ماه با حضور ۱۵۰ ورزشکار از ۱۴ شهرستان به میزبانی شهرستان ماهشهر برگزار شد.

وی بیان کرد: این‌ دوره از مسابقات در سه رشته تنیس‌روی میز، دارت و شطرنج آقایان و بانوان در دو رده سنی زیر ۲۵ سال و بالای ۲۵ سال به انجام رسید.

دبیر هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان با اشاره به شهرستان‌های شرکت‌کننده در این المپیاد، گفت: شهرستان‌های رامهرمز، باغملک، بهبهان، لالی، مسجدسلیمان، کارون، شادگان، شوشتر، آغاجاری، دزفول، اندیمشک، امیدیه، اهواز و ماهشهر در این رقابت‌ها حضور داشتند.

وی افزود: در پایان مسابقات آقایان، تیم‌های لالی و ماهشهر به ترتیب اول و دوم شدند و تیم‌های اندیمشک و رامهرمز به صورت مشترک در رده سوم قرار گرفتند. در بخش بانوان نیز شادگان به قهرمانی رسید، دزفول در رده دوم جای گرفت و تیم‌های امیدیه و شوشتر به مقام سوم مشترک‌ دست پیدا کردند.

فتاحی با ابراز رضایت از سطح مسابقات، عنوان کرد: به جرات می‌توان گفت تنها هیات ورزشی هستیم که در طول سال، چهار دوره المپیاد ورزشی با ارائه تمام امکانات به شرکت‌کنندگان برگزار می‌کنیم.

وی در پایان بیان کرد: از زحمات مستانه خواجه‌گیری و شبنم بهبهانی، رئیس و دبیر هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا شهرستان ماهشهر نیز قدردانی می‌کنم، زیرا میزبانی خوب آن‌ها باعث شد تا ورزشکاران بدون دغدغه رقابت کنند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار