اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۰۰۵۰
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۲
قائم مقام دانشگاه امیرالمومنین اهواز(ع) گفت: ۸۰۰ مقاله از داخل و خارج کشور، به چهارمین همایش بین‌المللی زبان‌شناسی که به میزبانی این دانشگاه برگزار می‌شود، ارسال شد.
ناصر سودانی روز شنبه در حاشیه افتتاحیه چهارمین همایش بین‌المللی زبان‌شناسی که در محل سالن همایش‌های اتاق بازرگانی اهواز برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، بیان کرد: این همایش برای دومین سالی متوالی است که به میزبانی دانشگاه امیرالمومنین(ع) اهواز برگزار می شود.

وی ادامه داد: پس از بررسی‌ صورت گرفته تعداد ۴۰۰ مقاله مورد پذیرش قرار گرفت.

قائم مقام دانشگاه امیرالمومنین (ع) اهواز با بیان اینکه بخشی از  این مقاله‌ها از سوی اساتید ادبیات دانشگاه‌های معتبر دنیا ارسال شده ، گفت: این همایش با حضور اساتیدی رشته زبان‌شناسی و ادبیات کشورهای فرانسه، کانادا، رومانی، الجزایر، لیبی، بحرین، پاکستان، بلغارستان، لبنان، عراق و سوریه گشایش یافت.

سودانی خاطرنشان کرد: چهارمین همایش زبان شناسی در دانشگاه امیرالمومنین(ع) به سه زبان عربی، فارسی و انگلیسی تا ۱۳ بهمن در اهواز ادامه دارد.

وی ادامه داد: در این همایش تحولات زبان‌شناسی با محوریت زبان‌شناسی قرآن کریم و متون دینی مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

سودانی با اشاره به اینکه تبلیغات منفی از سوی دشمنان ملت ایران مانع حضور میهمانان خارجی این همایش بین‌المللی نشد، گفت: برگزاری این همایش توانسته جمهوری اسلامی را به یک قطب در بخش تحولات زبان‌شناسی مطرح کند.

براساس این گزارش، هزینه شرکت اساتید خارجی در این همایش از سوی دانشگاه‌های خارجی متقاضی پرداخت شده است.
منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار