اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۰۱۲۶
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۱:۴۹
گزارش کار یک نامزد
شوشان - عبدالرحمن نیک سرشت :
انتخابات مجلس یازدهم در اهواز از سه سبد رای قومی، سیاسی و فرهنگی بافته می شود که اغلب نامزدهای غیر فرهنگی از همین حالا، بیشتر بر طبل قومی می کوبند و این مساله می تواند بر وجه ی فرهنگی و سیاسی آنها ضربه ی مهلکی بزند.

از میان نامزدهای موجود در انتخابات مجلس یازدهم در اهواز از همه مشتاق تر ، این فلاحی مقدم است که همواره نشان از الیت های فرهنگی شهر می گیرد این امر به گونه ای است که تا کنون بیش از  سی نفر از آن الیت های سرشناس و ذینفوذ نسبت به این رویکرد مدنی وی اقبال نشان داده و عملا فعال شدند .

البته فلاحی مقدم در گذشته نه چندان دور از سوی بعضی افراد صاحب نام دارای عقبه ی مردمی به شورای سوم راه یافت و نیز به ریاست آن رسید که بدون تردید این سرمایه همچنان بدرد ایشان می خورد و از طرف دوستان قدیمی مورد حمایت قرار می گیرد.

به هرحال فلاحی مقدم در جریان حزبی اش، حتی اگر انتخاب نشود، باز رای طیف حامی خودش را دارد و از قضا حامیان او چه در شهرداری و چه در بعضی از جاهای مهم اداری و ارگانی دیگر عقبه های خاص و پیرو منش خود را دارند.یعنی مجموعه هایی از افراد وفادار و غیرقابل برگشت از رای خویش، مخلص کلام، رای فلاحی مقدم غیر قابل انحلال است.

به هر عنوان اگر هم جناحی های او چه با لیست و چه بی لیست از همیاری با وی شانه خالی کنند بدون هیچگونه تعارفی متضرر گردیده یا حداقل سودی عایدشان نمی شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار