اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۰۱۳۶
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۷
استاندار خوزستان گفت: بی شک حضور باشکوه مردم در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن موجب یاس دشمنان از طمع‌ورزی به حریم جمهوری اسلامی ایران است.
غلامرضا شریعتی اظهار داشت: مردم خوزستان در دوران مختلف انقلاب حضوری پررنگ و تأثیر گذار داشته‌اند و حضور گسترده اقشار مختلف مردم در راهپیمایی امروز، پشتوانه محکمی برای نظام است.

وی با بیان اینکه اقشار مختلف مردم انقلابی و همیشه در صحنه استان خوزستان امروز آمدهاند تا حماسه دیگری در حمایت از انقلاب و نظام خلق کنند گفت: به برکت خون شهدا و امام راحل و رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی نسل جوانان کشور با شور و شعور اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی را دنبال و پیروی می‌کند.

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه مردم با حضور فعال در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن بصیرت دینی و وطن دوستی خود را به نمایش می گذارند افزود: مردم همیشه به ارزش‌های انقلاب، نظام و ولایت وفادار بوده و در لحظه های حساس این عشق و علاقه خود را به نمایش گذاشته اند.

وی ضمن گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی و یاد و خاطره شهدا و سپهبد شهید قاسم سلیمانی بیان کرد: اقتدار جمهوری اسلامی امروز زبانزد جهانیان است که مهمترین عامل آن حضور یکپارچه مردم و وحدت ملت ایران است.

شریعتی بیان کرد: هر گاه مردم ایران در صحنه هایی همچون راهپیمایی ۲۲ بهمن، حضور پرشور خود را به نمایش گذاشته اند، دشمنان عقب نشینی کرده اند و امروز شاهد حضور پرشور مردم خوزستان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن هستیم.

راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال در بیش از ۱۰۰نقطه شهری  و روستایی در استان خوزستان با حضور یکپارچه و وحدت آفرین مردم در حال برگزاری است.
منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار