اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۰۱۷۶
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۴
مدیریت مهندسی عمومی و گردشگری سازمان آب و برق خوزستان گفت: نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران فرصت مناسبی برای معرفی پتانسیل‌های سازمان آب و برق خوزستان است.

شوشان: سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران با حضور وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، مدیر دفتر منطقه‌ای یونسکو در تهران، جمعی از سفرای کشورهای خارجی، نمایندگان مجلس، استانداران، فرمانداران و شهرداران، مدیران‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ۳۱ استان کشور و جمعی دیگر از مدیران بخش دولتی و خصوصی حوزه گردشگری و صنایع‌دستی افتتاح شد.

محمد امین ایزدجو در حاشیه آیین افتتاحیه این نمایشگاه در گفتگو با شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان، اظهار داشت: با توجه به اهمیت برگزاری این رویداد در کشور، در سال جاری سازمان آب و برق خوزستان با هماهنگی با اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان حضور فعالی دارد  .

وی افزود: گروه‌های گنجینه آب و گردشگری ضمن بررسی ظرفیت های گردشگری آب سازمان نسبت به تولید محتوا و تدوین کتابچه‌های معرفی و ارائه فرصت‌های سرمایه گذاری سازمان آب و برق خوزستان جهت جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی اقدام نموده که نتایج آن در قالب 15 فرصت سرمایه گذاری با رویکرد گردشگری آب در غرفه سازمان در این نمایشگاه ارائه گردیده است.

مدیریت مهندسی عمومی و گردشگری سازمان آب و برق خوزستان بیان کرد: علیرغم آنکه ساعات اولیه شروع به کار نمایشگاه را سپری می کنیم، اما خوشبختانه تاکنون استقبال چشمگیری از غرفه سازمان صورت گرفته و امیدوارم این روند تداوم داشته باشد همچنین بیش از 60 درصد بازدیدکنندگان از غرفه با آگاهی از ظرفیت‌های گردشگری ویژه سازمان نسبت به کسب اطلاعات بیشتر ابراز علاقه کرده و در چندین مورد نیز جهت همکاری اعلام آمادگی نمودند.

وی بیان کرد: در واقع هیچ ارگانی در سطح وزارت نیرو دارای ظرفیت‌های مشابه سازمان آب و برق خوزستان در حوزه گردشگری آب نیست و متأسفانه سرمایه گذاران بخش خصوصی تا به امروز و بواسطه عدم شناخت کافی از آن غافل مانده‌اند اما مطمئناً پس از این رویداد و در صورت بازدید سرمایه‌گذاران از غرفه و آگاهی از ظرفیت‌های سازمان، دیدگاه آنها متفاوت خواهد شد.

محمدامین ایزدجو در پایان خاطرنشان شد: سازمان آب و برق خوزستان بواسطه تمهیداتی که اندیشیده شده می‌تواند فرصت‌های قابل توجه‌ی برای سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری آب ارائه نماید، بنابراین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران فرصت بسیار مناسبی برای معرفی این ظرفیت هاست.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار