اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۰۲۴۶
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰
در پی تصمیم ستاد پیشگیری از گسترش ویروس کرونا در ورزش، مبنی بر تعطیلی ۱۰ روزه مسابقات ورزشی در ایران، برگزاری رقابت‌های بین‌المللی شطرنج "جام کارون" به میزبانی اهواز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.
عبدالامیر خطیب‌زاده، رئیس هیات شطرنج خوزستان اظهار کرد: برگزاری این مسابقات که قرار است از فردا (پنجم اسفندماه) در اهواز آغاز شود، در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و ما بلاتکلیف و منتظر هستیم.

وی با بیان این‌که ۱۵۰ شطرنج‌باز ایرانی برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی و در اهواز هتل رزرو کرده‌اند، افزود: تعدادی از شطرنج‌بازان خارجی وارد اهواز شده‌اند و تعدادی نیز در تهران هستند تا خود را برای حضور در این رقابت‌ها به اهواز برسانند.

رئیس هیات شطرنج خوزستان گفت: امیدوارم تا ظهر امروز (چهارم اسفند) تکلیف مشخص شود تا حداقل آن‌هایی که هنوز به اهواز نیامده‌اند، تکلیف خود را بدانند زیرا شرایط اقتصادی به صورتی است که هر فرد باید هزینه زیادی را برای سفر به مکانی دیگر متحمل شود.

وی افزود: اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان نیز شب گذشته به ما اعلام کرد که شاید مسابقات جام کارون با توجه به دستور وزیر ورزش لغو شود. البته ما همچنان منتظریم که این موضوع به صورت کتبی به ما اعلام شود. به فدراسیون هم نامه ارسال کرده‌ایم تا در این زمینه برای ما تعیین تکلیف کند زیرا تمام ثبت‌نام‌کنندگان دائما با ما تماس می‌گیرند و می‌خواهند در جریان وضعیت قرار بگیرند. خود ما هم وضعیت را نمی‌دانیم و نزدیک به دو ماه است که درگیر برگزاری این رقابت‌ها هستیم.

خطیب‌زاده عنوان کرد: البته شب گذشته تلویحا به ما اعلام شد که شاید مسابقات بین‌المللی جام کارون برگزار نشود، اما همانطور که گفتم باید اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان یا فدراسیون، نامه‌ای در این زمینه به ما بدهند تا به این نامه برای برگزار نشدن مسابقات استناد کنیم. در غیر این‌صورت خود ما نمی‌توانیم رسما مسابقات را لغو کنیم.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار