اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۰۲۵۲
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۶
رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز:
رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: اگر به این نتیجه برسیم که نمی‌توان کلاس‌ها را ادامه داد، باید در این خصوص تصمیم‌گیری شود اما تا این لحظه تصمیمی برای تعطیلی دانشگاه اتخاذ نشده است.
شوشان: غلامرضا خواجه اظهار کرد: هنوز تصمیم‌گیری در خصوص تعطیلی دانشگاه شهید چمران اهواز برای پیشگیری از کروناویروس اتخاذ نشده است.

وی افزود: امروز جلسه‌ای در خصوص کروناویروس و تعطیلی دانشگاه شهید چمران در دانشگاه برگزار خواهد شد و در آن جلسه به جمع‌بندی می‌رسیم.

رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز بیان کرد: دانشگاه شهید چمران اهواز عضو کمیسیون دانشجویی استان است و قرار شد جلسه‌ای برگزار شود و در آن جلسه نظرات خود را در خصوص تعطیلی یا دایر بودن کلاس‌ها  بیان می‌کنیم.

خواجه با بیان اینکه اکنون نمی‌توان درباره احتمال تعطیل بودن یا دایر بودن دانشگاه نظر داد، گفت: نگرانی در سطح جامعه درباره ویروس کرونا وجود دارد، اما در خصوص تعطیلی باید به گونه‌ای تصمیم گرفته شود که نگرانی و دغدغه در جامعه کاهش یابد.

وی در پایان تاکید کرد: اگر به این نتیجه رسیدیم که نمی‌توان کلاس‌ها را ادامه داد باید در این خصوص تصمیم‌گیری شود اما تا این لحظه تصمیمی برای تعطیلی دانشگاه شهید چمران اتخاذ نشده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار