اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۰۲۶۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۲
شوشان - زمان بابادی شوراب :
حکایت
مرد ساده روستایی که برای کارگری به شهر آمده بود و در روستا از زبان یکی از همولایتی هایش تعریف کله پاچه فروشی های شهر را زیاد شنیده بود، با هوس خوردن کله پاچه و با مقداری پولی که داشت اشتباها به درب کفاشی رفت و گفت بی زحمت پنج تومان کله پاچه بده.

کفاش وقتی قیافه مرد روستایی را دید از روی بدجنسی و شیطنت، کاسه مسی خود را در سطل آب کفاشی زد و دو تا از زبانه های کفش های کهنه را سریع با تیغش برید و در کاسه مرد ساده‌ انداخت.

مرد روستایی از همه جا بی خبر به هوس خوردن کله پاچه خوشمزه شهری، مقدار نانی که به همراه داشت از لای دستمالش در‌ آورد و در آب کله پاچه(آب سطل کفاشی)تلیت کرد و خورد.

وقتی خواست هزینه غذای مصرفی را بدهد، رو به کفاش کرد و گفت:دستت درد نکند ولی چیزی بهت بگم ناراحت نشی.

کفاش احساس کرد مرد روستایی می خواهد بابت اینکار وی به او دشنام دهد، خودش را جمع کرد و گفت:بفرما.

مرد گفت: درسته من روستایی هستم و تا آخر کله پاچه را خوردم، ،ولی بدان که هم سرد بود و هم گوشت ش نپخته، این را یادآوری کردم که بعدا پشت سرم نگویی روستایی بود و متوجه نشد.

حقیقت :
به امید خدا مردم کشور عزیز اسلامی مان ایران در روز جمعه ۲ اسفند ۱۳۹۸ با شور و هیجان پای صندوق رای شرکت کرده و رای خود را در صندوق به افرادی که شما برای ما انتخاب کرده بودید؟!انتخاب کردند و با ذوق و شوق فراوان، سرنوشت خودشان را رقم زدند

و یک فریضه انتخابی کاملا آزاد را انجام دادند و به نامزدهای مورد نظر خود؟رای دادند، البته نتیجه بعضی حوزه ها از روزهای قبل بصورت غیر رسمی و از شب جمعه تا روز شنبه ظهر پس از شمارش آرا بطور رسمی اعلام شد
 و نامزدهایی که پس از گذر از فیلترهای فراوان که سیستم برای درست انتخاب کردن مردم !!!!!و گزینش آدم های متدین و سالم و واجد شرایط ایجاد کرده بود
 و عبور کرده بودند را با این نیت که دیگر از این افراد مسلمان تر... وطن پرست تر... و انسان دوست تر... در لیستی که ثبت نام کرده اند وجود نداشته است و حتی افرادی که در آنها کمی غل و غش هم وجود داشته بودند توسط دستگاه نظارت بر انتخابات مجلس و شورای نگهبان حذف شدند.

یعنی این ها را جامعه سالم برای خدمت در دستگاه های مقننه معرفی و‌ قرار داده است
 که انشالله بعد از چهار سال معاشرت با بقیه ارکان دولت و نظام، سالم به جامعه برگردانده شوند،
نه مانند دوره های قبلی. و یا  دوره  قبلی که نزدیک  یک سوم آنها دزد و نابکار از آب در آمدند، 
جامعه از شما! خواهش می کند حالا که اینها را پاک تحویل گرفتید، پاک هم به دامن جامعه برگردانید، طوری نشود که بعد از چهار سال دوباره انگشت اتهام به سمت ما مردم گرفته شود که بله این حاصل انتخاب  شماست و  اینها را با رای خودتان انتخاب کردید، اگر دزد و ناکارآمد هستند انتخاب خود شما بودند.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
comment
0
0
comment درود بر جناب بابادی عزیز و این تحلیل بسیار زیبا و پر محتوا. یعنی اینکه دگر بار جای هیچ کم و کاستی و وووووو. وجود ندارد ..
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
comment
0
0
comment باید تاسف خورد به حال مردمی که همواره سنگ زیرین آسیاب بوده اند .قشر اسیب پذیری که روز به روز به واسطه بازیهای اشتباه سیاسی سفره روی کوچکتر مینشینند و همانند مرد روستایی خود را دانا هم میبینند.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
comment
0
0
comment جناب آقای شوراب

وقت آن نرسیده که قلم را از اسارت امیال شیطانی رها کنی و اگر به [...] باور نداری و حرمتی برای قلم قائل نیستی لااقل برای [...]خود در دنیا قدم به جادهِ انصاف گذاری؟ چون مرگ خبر نمی کند هااااا و پیر و جوان هم نمی شناسد، ضمناً کرونا گویا به این حوالی هم رسیده است!
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار