اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۰۲۷۷
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۲
عضو شورای شهر:
عضو شورای شهر اهواز با بیان اینکه اپیدمی کروناویروس است که موجب نگرانی و اضطراب بسیاری از شهروندان شده است، گفت: شهرداری به عنوان صف اول خدمت‌رسانی به شهروندان در خصوص تامین بهداشت و سلامت عمومی به هیچ وجه مسامحه نکند.
محمدهادی قنوات در یکصد و نهمین جلسه علنی شورای شهر اهواز که امروز (۶ اسفندماه) در سالن جلسات شورای شهر برگزار شد، اظهار کرد: مردم آگاه و بصیر ایران با درک شرایط حساس و خطیر فعلی، به درخواست مقتدا و رهبر حکیم انقلاب اسلامی لبیک گفتند و با شرکت در انتخابات مجلس یازدهم، حماسه‌ای از جنس شور و شعور خلق کردند.

وی افزود: امیدواریم مجلس یازدهم در تراز انقلاب و ایران باشد و ریل‌گذاری درستی برای ترمیم ناکارآمدی‌های مدیریتی، مشکلات معیشتی و اقتصادی و شکاف‌های اجتماعی داشته باشد. شورای شهر اهواز به عنوان پارلمان محلی و نهادی برآمده از آرای شهروندان اهوازی آمادگی خود را برای هر گونه همکاری با دو نماینده منتخب این شهر و نماینده دیگر که در دور دوم توسط مردم انتخاب می‌شود، اعلام می‌کند.

عضو شورای شهر اهواز ادامه داد: واقعیت این است، مشکلات مزمن اهواز از قبیل مشکلات فاضلاب، پروژه قطار شهری، عدم پرداخت حق آلایندگی توسط نفت و صنایع وابسته، حاشیه‌نشینی چند صد هزار نفری و ناوگان پیر و فرسوده اتوبوسرانی، با ورود جدی و پیگیری و حمایت نمایندگان اهواز در مجلس شورای اسلامی حل خواهد شد.

قنوات بیان کرد: به نمایندگی از شهروندان اهوازی، دست یاری به سوی نمایندگان منتخب جدید دراز می‌کنیم و آمادگی شورای شهر را برای همکاری مشترک با این منتخبان اعلام می کنیم. اهواز با وحدت و هم‌افزایی همه سلایق، قومیت‌ها، جناح‌ها و نخبگان و مردم به آینده‌ای توسعه‌یافته خواهد رسید.

عضو شورای شهر اهواز گفت: نمایندگان جدید منتظر تشکیل مجلس یازدهم و تایید اعتبارنامه‌ها نمانند و از همین امروز کار را آغاز کنند.

قنوات عنوان کرد: نکته مهم دیگری که باید به آن اشاره شود، اپیدمی کروناویروس است که موجب نگرانی و اضطراب بسیاری از شهروندان شده است. شهرداری به عنوان صف اول خدمت‌رسانی به شهروندان در خصوص تامین بهداشت و سلامت عمومی به هیچ وجه مسامحه نکند. ناوگان اتوبوسرانی، آتش‌نشانی و خدمات شهری نیز باید به روز ضد عفونی و در برابر این بیماری مقاوم شوند.

وی افزود: در تاسیسات اداری باید نکات ابلاغی بهداشتی و دستورالعمل‌ها دقیقا رعایت و قرارگاه مشخصی برای رعایت این نکات تعیین شود. همچنین آموزش‌های لازم بهداشتی و ایمنی به کارگران حوزه رفت و روب و فضای سبز داده شود و معاون خدمات شهری بر رعایت و اجرای این نکات نظارت کنند.

عضو شورای شهر اهواز افزود: بخش‌های فرهنگی و تبلیغی شهرداری نیز همه ظرفیت‌های خود را برای ترویج نکات بهداشتی و آگاه‌سازی مردم به کار گیرند. ان شاءلله ملت ایران از این بحران نیز به سلامت عبور خواهد کرد.

عبدالزهرا سنواتی رییس شورای شهر اهواز نیز با اشاره به کمبود تجهیزات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز اظهار کرد: ۱۹ دستگاه خودروی آتش نشانی اهواز نیاز به بازسازی دارند که برای بازسازی این خودروها به ۲ میلیارد تومان نیاز است.

وی افزود: نباید منتظر باشیم بحرانی رخ دهد و بگوییم خودرو یا تجهیزات نداریم. این خودروها باید قبل از بروز یک بحران جدید بازسازی شوند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار