اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۰۳۲۵
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۹
در گفتگو با موسی مطوری جزیره رییس شورای اسلامی خرمشهر مطرح شد
شوشان خرمشهر:
در خصوص مسائل بوجود آمده در شورای شهر و شهرداری از جمله استعفای امیر سامری،لغو مرخصی علی بندری،غیبت شهردار در وضعیت بحرانی حاضر و...ابهاماتی در ذهن شهروندان بوجود آمده که برای مشخص شدن موضوع با موسی مطوری جزیره ریاست شورای اسلامی شهر ،گفتگویی داشتیم که متن آن به شرح زیر است.


شوشان خرمشهر: مدت زمان زیادی از طرح استعفای امیر سامری میگذرد و قبلا در گفتگویی ایشان این موضوع را تایید کردند و اعلام کردند که استعفانامه را تقدیم شورا کردند و در این بازه هیچ جلسه ای در این خصوص برگزار نشد و هیچ نتیجه ای به اطلاع شهروندان نرسید،چه توضیحی در این مورد دارید؟

مطوری جزیره: با عنایت به اوضاع و احوال شهرستان و مشکلات بوجود آمده و به لحاظ استفاده از پتانسیل ایشان طرح درخواست استعفای ایشان را به صلاح ندیدم و آن را مسترد نمودم.
ضمنا با توجه به بحران موجود در کشور و شهرستان درخواست مرخصی کلیه اعضای محترم شورا لغو و از آقای علی بندری نیز درخواست گردید تا مرخصی استحقاقی خود را لغو ودر کلیه جلسات حضور داشته باشند .


شوشان خرمشهر:با توجه به ابلاغ استاندار مبنی بر حضور عوامل اجرایی و  شهرداران در محل خدمت، دلیل غیبت آقای دارابی در این برهه چیست و چه اقداماتی از طرف شورا در این خصوص انجام شده است؟  

مطوری جزیره:همانطور که خودتان هم مستحضر هستید با توجه به ابلاغ استاندار و بر اساس بحران فعلی و حساسیت های موجود و باتوجه به لزوم حضور ایشان ، موکدا به ایشان اعلام گردید تا در محل شهرداری و همگام با پرسنل خدوم در جهت پاکسازی و ضد عفونی کردن اماکن عمومی حاضر باشد اما متاسفانه ایشان بدون اطلاع در محل کار حاضر نشدند و بنده گزارش غیبت ایشان را به مقام مسئول اطلاع دادم و منتظر اعلام نتیجه هستم. 

شوشان خرمشهر:شهروندان از نامناسب بودن اقدامات شهرداری و مراکز بهداشت و ناکافی بودن خدمات ارائه شده گله مند هستند و در مواردی به اخباری که در خصوص این خدمات منتشر میشود بی اعتماد هستند،شورای شهر برای جلب رضایت شهروندان و آرامش آنها در این وضعیت ویژه چه اقداماتی انجام داده است؟

مطوری جزیره:جهت جلوگیری از شائبه های موجود در شهرستان مقرر گردید اعضای شورا بر عملکرد شهرداری در پاکسازی و ضد عفونی کردن اماکن عمومی شهر نظارت مستقیم داشته باشند و نتایج را طی گزارش روزانه به شورا وصول نمایند.


شوشان خرمشهر:طبق اطلاعات موجود تعداد غیبت بعضی از اعضای شورا از حد نصاب بیشتر شده و قانونا باید در خصوص برکناری اعضایی که تعداد غیبتشان از این حد بیشتر شده تصمیم گیری شود،چرا شما به عنوان رییس شورا به این مسئله رسیدگی نمی کنید؟

مطوری جزیره:این موضوع برای بنده هم اهمیت داشته و در حال بررسی تعداد غیبتها و علت آنها هستیم و بزودی جلسه ای در این خصوص برگزار خواهیم کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار