اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۰۳۵۶
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۸
شوشان : دبیر انجمن اسلامی دانشگاه شهید چمران اهواز از آمادگی این مجموعه جهت همکاری با مجموعه های مختلف جهت مقابله با بیماری ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش شوشان از اهواز، علی پارسا دبیر انجمن اسلامی دانشگاه شهید چمران از آمادگی این مجموعه جهت همکاری با مجموعه های مختلف جهت مقابله با بیماری ویروس کرونا خبر داد و اظهار کرد: انجمن اسلامی دانشگاه شهید چمران اهواز به عنوان بزرگترین تشکل دانشجویی استان همیشه در خدمت انقلاب و مردم بوده است. 

وی گفت: از جمله تمهیدات این مجموعه آمادگی کامل برای استفاده موقت برخی اماکن در اختیار وزارت بهداشت جهت مقابله با بحران با اعلام نیاز وزارتخانه و تولید الکل و مواد ضدعفونی کننده جهت تامین نیاز فعلی و توزیع آن با هماهنگی ستاد بحران و وزارت بهداشت و درمان است.


پارسا در ادامه گفت: مجموعه انجمن اسلامی آمادگی دارد تمامی امکانات و نیروهای خود در خدمت وزارت بهداشت و درمان و استانداری برای خدمت رسانی به مردم قرار بدهد.

وی در پایان گفت: از جمله فعالیت های که میتوان انجام داد روشنگری و تبیین و توانمندسازی اقشار مختلف مردم برای خدمت رسانی به و انجام کارهای پیشگیرانه برای مقابله با این بیماری است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار