اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۰۳۶۳
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۵
درباره بازنشستگان فرهنگی
شوشان - محمدسعید بهوندی :
جناب آقای روحانی ریاست محترم جمهور! تو را به هر که دوستش دارید، به جناب آقای دکتر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه و شیخ الشیوخ خزانه‌ات بگویید؛ بازنشستگان فرهنگی می گویند: به پیر به پیغمبر و به تمامی مقدسات عالم و تمامی وجدانهای بیدار بشری قسم ما هم مثل شاغلین کار کردیم، عرق ریختیم، توی سرما و گرمای کلاسهای بعضا فاقد امکانات و نمور گلو پاره کردیم، گچ تابلو خوردیم، دلسوزی کردیم، در مسیرهای صعب العبور روستایی و عشایری ساعتها منتظر ماشین ماندیم، مریض شدیم و حتی تعدادی از ما در حوادث مدارس حاضر شدیم، جان عزیزمان را فدای سلامتی شاگردانمان کنیم و...!

به ایشان بگویید؛ زن و بچه‌ها و نوه‌ها و عروس و دامادهای ما نیز مثل بقیه مردم از ما انتظار دارند و نمی‌توانیم درب خانه را برویشان ببندیم. ما بیشتر از شاغلین مریض می‌شویم و بیشتر از آنان نیز به حمایت محتاجیم. هزینه‌های سلامتی ما از شصت و هفتاد سال به بالا سرسام آور است و...! خواهشاً به جناب خزانه‌دارت بگویید؛ مگر شما از چه روش و منطقی در نگاه به ما بازنشستگان پیروی می‌کنید؟! به ایشان بگویید؛ الگوی عمل شما در رابطه با حقوق بازنشستگان شبیه به کدامیک از کشورهای دنیاست؟! به او بگویید؛ ما به چه شکلی باید به شما حالی کنیم که اینگونه عمل کردن و تبعیض روا داشتن، نه تنها ظلم آشکار و عظیم هست، بلکه شرم‌آور است! تا کی؟ تاکجا؟ به چه قیمتی؟ به او و هر که با او موافق و در تصمیماتش مشارکت دارد، بگویید؛ از آه ما بترسد و به همان خدایی که حداقل روزی سه بار برای اقامه ی نماز و پرستشش وضو می‌گیرد قسم، اگر خالق یکتا صابر است و مهلت می‌دهد، اما انتقامش نیز بسیار سخت خواهد بود!!!
#خدایا ما بازنشستگان مظلوم و ظاهراً بدون پشتیبان، این امر را به دست با کفایت تو می‌سپاریم و به تدبیر و عنایتت نیز مطمئن و امیدواریم. دیگر کاری از ما ساخته نیست!!!
توکلنا علی‌الله و هو حسبنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار