اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۰۳۷۴
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۸
مدیرکل راه‌آهن جنوب از کاهش ۷۰ درصدی مسافران قطارها به دلیل شیوع ویروس کرونا در محور ریلی جنوب خبرداد.
شوشان: عبدالکریم درویش‌زاده با اشاره به وضعیت تردد قطارها در مسیرهای داخلی استان و خارج از آن اظهار کرد: با توجه به مسایل پیش آمده در زمینه شیوع ویروس کرونا، نسبت به کنترل مسافران و ضدعفونی قطارها اقدام می‌شود اما این موضوع باعث کاهش مسافران و لغو حرکت برخی از قطارها شده است.

وی با اشاره به کاهش چشمگیر مسافران افزود: همه بلیت‌های گروهی قطارها لغو شده و در زمینه قطارهای درون استان و همچنین قطارهای خارج از استان تعداد مسافران به شدت کاهش داشته است.

مدیرکل راه‌آهن جنوب تصریح کرد: در زمینه تردد قطارهای برون استانی، حرکت ۲ قطار به سمت تهران و مشهد به طور کامل و به دلیل نبود مسافر حذف شده است. تردد قطارهای درون استانی تا کنون لغو نشده است اما تعداد مسافران در این قطارها بسیار کم است.

درویش‌زاده با اشاره به کاهش ۷۰ درصدی مسافران قطارها عنوان کرد: اگر شرایط استقبال مسافران از تردد با قطار با توجه به شیوع ویروس کرونا به همین شکل ادامه داشته باشد، احتمالا از تعداد قطارهایی که همچنان تردد دارند، می‌کاهیم.

وی ادامه داد: هم اکنون ۱۴ رام قطار در درون استان فعال است اما جمعیتی که به وسیله این قطارها جابه‌جا می‌شود، به شدت کم است و اگر این شرایط ادامه داشته باشد، از تعداد قطارها کم خواهیم کرد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار