اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۰۳۹۶
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۴
پزشک بودن شریعتی یک مزیت برای استان می باشد مزید بر این که وی بومی خوزستان است و همچنین ایشان نسبت به امکانات و توانایی های موجود در استان برای مقابله با بحران ها واقف است.
شوشان - عبدالرحمن نیک سرشت :
در اخبار آمده که استاندار اصفهان، ورود مسافران را به آن استان، بدلیل  اپیدمی ویروس کرونا 20019، ممنوع اعلام کرده بود و متعاقب آن کاربری در یکی از گروه های مجازی خطاب به استاندار خوزستان نوشت: 
آقای شریعتی؛ لطفا، از استاندار اصفهان یاد بگیر.!

البته، آن کاربر محترم در قیاس هر دو استان و نیز هر دو استاندار باهم ، دچار چند خطای هاله ای، به شرح زیر شده بود .

۱- شریعتی استاندار استانی است که اگر تردد در آن را ممنوع کند، به طور کلی اقتصاد کشور فلج خواهد شد.

۲- استاندار اصفهان اگر تردد به آن استان را ممنوع اعلام نمی کرد بدون تردید با توجه به  کمبود آب در سطح استان خود، هرگز قادر به تقابل با ویروس کرونا نمی شد.

۳- پزشک بودن شریعتی یک مزیت برای استان می باشد مزید بر این که وی بومی خوزستان است و همچنین ایشان نسبت به امکانات و توانایی های موجود در استان برای مقابله با بحران ها واقف است.

۴- شریعتی استاندار استانی است که تعداد بحران ها در آن، صرف نظر از دشواری و پیچیدگی هایش، ده برابر استان اصفهان بوده، علاوه بر این که تفاوت اختلاف فرهنگ شهروندی این دو استان نیز قابل قیاس با هم نیستند.

به اعتقاد نگارنده، در مجموع با لحاظ نقدهای جدی که بر شیوه های رفتاری، رویکردی و کارکردی دکتر شریعتی در مدیریت اجرایی وجود دارد، اما الحق و من الانصاف، کارنامه ی درخشان ایشان در تقابل با بحرانهای گوناگون، در کل کشور نسبت با دیگر استانداران، بی نظیر است و متاسفانه، این عادت ناخوشایند ما خوزستانی هاست که بعضا، مرغ همسایه را غاز می بینیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار