اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۰۴۵۹
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۶
مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری خوزستان از راهیابی آثار عکاس خوزستانی به جشنواره عکس اروپا خبر داد و گفت: آثار ارمغان کاظمی از هنرمندان واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری خوزستان به جشنواره عکس اروپا که در کشور ایتالیا برگزار می‌شود، راه پیدا کرد.
محمد باوی‌زاده در خصوص آثار راه‌یافته هنرمند خوزستانی به نمایشگاهی در کشور ایتالیا اظهار کرد: نمایشگاهی از آثار منتخب هنرمندان ایرانی در کنار فستیوال عکس اروپا که به نام فوتوگرافی اروپاست، برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این رویداد یکی از بزرگترین فستیوال‌های بین‌المللی عکاسی در جهان است خاطرنشان کرد: در سال ۲۰۱۵ با مشارکت بنیاد Palazzo Magnani و شهرداری Reggio Emilia تاسیس شده است. نمایشگاه هنرمندان ایرانی به‌ عنوان بخشی در کنار این نمایشگاه برگزار می‌شود.

باوی‌زاده این نمایشگاه را مکاشفه‌ای درباره معنای زیبایی در اندیشه و جهان زن ایرانی دانست و افزود: این نمایشگاه که مقرر بود از ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ تا هفتم اردیبهشت ۱۳۹۹ در موزه کاخ شاهزادگان کورجو که یادگاری از هنر دوران بیزانس است در شهر کورجوی ایتالیا برگزار شود، به علت شیوع ویروس کرونا در جهان به تاریخ دیگری موکول شد.

مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری خوزستان از حضور ارمغان کاظمی تنها هنرمند گرافیست خوزستانی در این نمایشگاه نام برد و اظهار داشت: ۲ اثر با نام‌های «در آرزوی پرواز» و «مرز میان خیال و واقعیت» توسط داوران این نمایشگاه برگزیده و به نمایشگاه راه‌یافته است.

برپایه اعلام حوزه هنری خوزستان، وی با اشاره به اینکه تعداد کلی آثار این نمایشگاه حدود ۵۰ عکس در ابعاد ۵۰ در ۷۰ در این نمایشگاه هستند، اضافه کرد: موضوعات این نمایشگاه، زندگی، اندیشه، امیدها، دغدغه‌ها و موفقیت‌های واقعی زن امروز در ایران است.

باوی‌زاده در خصوص این بانوی هنرمند خوزستانی یادآور شد: ارمغان کاظمی از هنرمندان حوزه هنری خوزستان طراح گرافیست، متولد سال ۱۳۶۶ در اهواز است که دارای مدرک کارشناس ارشد گرافیک دانشگاه تهران است.

وی با بیان اینکه کاظمی ضمن یک دهه فعالیت مستمر چندین ساله هنری در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی بسیاری شرکت داشته و عهده‌دار داوری چندین جشنواره هنری نیز بوده عنوان کرد: وی در سال‌های اخیر بیشتر در زمینه آموزش هنر به کودکان و نوجوانان کار می‌کند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار