اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۰۵۲۱
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۳
رییس هیات قایقرانی خوزستان با اشاره به فعالیت برخی ورزشکاران این هیات باوجود تعطیلی تمام تمرینات به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، گفت: در این راستا با باشگاه‌ها و ورزشکارانی که مخفیانه فعالیت دارند، برخورد شدید خواهد شد.
جلال دریس با اشاره به لزوم رعایت اصول پیشگیری از شیوع کرونا، اظهار کرد: طبق دستور وزیر ورزش مبنی بر تعطیلی اماکن ورزشی، لغو مسابقات و تجمعات ورزشی و همچنین ابلاغ مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان مبنی بر توقف تمام فعالیت‌های ورزشی، ورزشکاران هیات قایقرانی نیز باید به این مهم توجه کنند.

وی با بیان این‌که فعالیت تمام باشگاه‌ها و ورزشکاران قایقرانی استان خوزستان نیز تا اطلاع ثانوی ممنوع است، گفت: تمام باشگاه‌ها و قایقرانان استان موظف به پیروی از ابلاغیه‌ها هستند و تا اطلاع ثانونی نباید هیچ‌گونه تجمع و فعالیتی داشته باشند.

رییس هیات قایقرانی خوزستان عنوان کرد: سلامت مردم و ورزشکاران اولویت است و به همین جهت نیز با باشگاه‌ها و ورزشکارانی که مخفیانه فعالیت می‌کنند، برخورد شدید خواهد شد. در حال حاضر شرایط برای تمام ورزشکاران به یک صورت است و ان‌شاءالله با غلبه بر این ویروس و فراهم شدن شرایط تمرین، تمام ورزشکاران مجددا می‌توانند به تمرینات خود ادامه دهند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار