اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۰۵۲۵
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۱
مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان از تلاش برای آماده‌سازی بستری برای پاسخگویی الکترونیکی به شهروندان در شرایط شیوع کروناویروس خبر داد و گفت: در حال حاضر شهروندان می‌توانند برخی از خدمات مورد نظر خود را از طریق سایت اداره‌کل راه و شهرسازی خوزستان دریافت کنند.
رضا رضایی اظهار کرد: بر اساس مصوبات جلسه ستاد مقابله با کرونا در استان مبنی بر کاهش ۵۰ درصدی کارکنان و با هدف پیشگیری از گسترش ویروس کرونا در تلاش هستیم تا هر چه سریعتر نسبت به فراهم کردن بستری جهت پاسخگویی الکترونیک از درگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل راه و شهرسازی خوزستان اقدام کنیم.

وی افزود: در حال حاضر شهروندان می‌توانند برخی از خدمات مورد نظر خود را از طریق سایت اداره‌کل راه و شهرسازی خوزستان دریافت کنند و این مساله به کاهش مراجعات حضوری کمک شایانی می‌کند اما این امکان کافی نیست و باید در کمترین زمان ممکن شرایطی فراهم شود تا شهروندان همه خدمات را از طریق درگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل دریافت کنند.

رضایی تصریح کرد: در این زمینه با هماهنگی‌هایی که انجام خواهد شد، تلاش خواهیم کرد تا بستر ارائه خدمات مربوط به حوزه راه و شهرسازی استان از طریق سایت اداره‌کل راه و شهرسازی خوزستان ارائه شود و مردم بتوانند نیاز خدماتی خود را به سهولت و به صورت غیرحضوری مرتفع کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان ادامه داد: امیدواریم با این اقدام مراجعات حضوری شهروندان کاهش یافته و از شیوع ویروس کرونا در جامعه پیشگیری شود. تغییر شیوه پاسخگویی، ضد عفونی کامل بخش‌های مختلف اداره، ضد عفونی کارکنان و ارباب رجوع در ابتدای ورود و حذف پذیرایی و جلسات غیرضروری و ... از دیگر اقدامات در حال انجام در حوزه مقابله با شیوع کروناویروس هستند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار