اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۰۵۹۹
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۱
دانشگاه تربیت مدرس اعلام کرد
معاون پشتیبانی و منابع انسانی دانشگاه تربیت مدرس گفت:‌ با توجه به ابهام در زمان نابودی ویروس کرونا، دانشجویان برای بازگشت به دانشگاه عجله نکنند.
دکتر سید مهدی موسوی، معاون پشتیبانی و منابع انسانی این دانشگاه در خصوص حضور دانشجویان پس از تعطیلات نوروزی گفت: به منظور جلوگیری از ابتلای دانشجویان به ویروس کرونا و با هدف ایجاد محیطی امن و آرام برای دانشگاهیان، زمان حضور دانشجویان در دانشگاه متعاقبا" اطلاع رسانی خواهد شد. بنابراین دانشجویان برای بازگشت به دانشگاه و تهیه بلیط فعلا اقدام نکنند.

وی افزود: فرایند ضدعفونی کردن خوابگاه‌ها تا فراهم شدن اطمینان کامل از رفع خطرزایی شیوع کروناویروس بصورت دوره ای ادامه خواهد داشت.

معاون پشتیبانی و منابع انسانی این دانشگاه در پایان گفت: لازم است کلیه دانشگاهیان برای آگاهی از زمان بازگشایی دانشگاه به اخبار و اطلاعیه های منتشر شده در وب‌سایت و شبکه های اطلاع رسانی رسمی آن توجه کنند.

همچنین این دانشگاه توضیحاتی نیز در خصوص نحوه حضور کارکنان هیات علمی و غیر هیات علمی پس از تعطیلات نوروز منتشر کرده است.

بر این اساس ساعت حضور کارکنان هیات علمی و غیر هیات علمی دانشگاه پس از تعطیلات نوروزی ۸ تا ۱۵ اعلام شد.

معاونت پشتیبانی و منابع انسانی دانشگاه اعلام کرد: با توجه به دستورالعمل وزارت بهداشت در خصوص کاهش رفت و آمد و جلوگیری از تردد های غیر ضروری، کارکنان دانشگاه پس از تعطیلات نوروز نیز مطابق با آخرین مصوبه هیأت رئیسه در دانشگاه حضور می یابند. این مصوبه ساعت کار اداری دانشگاه را از ساعت ۸ تا ۱۳ در نظر گرفته بود که با افزایش دو ساعت، زمان فعالیت دانشگاه پس از تعطیلات نوروزی ۸ تا ۱۵خواهد بود.

وی تصریح کرد: معاونین دانشگاه، روسای دانشکده ها و پژوهشکده ها و مدیران واحدها از حداقل پرسنل مورد نیاز برای پاسخگویی به امور ضروری به صورت شیفت بندی در دانشگاه یا دور کاری، استفاده کنند.

طبق اعلام روابط عمومی دانشگاه تربیت مدرس، آخرین اطلاعیه ها و اخبار فعالیت های دانشگاه، از طریق وب‌سایت و شبکه های رسمی دانشگاه به آگاهی خواهد رسید.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار