اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۰۶۰۶
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۵
رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اهواز گفت: نکات بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا در بازارچه‌های روز احداث شده توسط شهرداری اهواز رعایت شده‌است.
بابک ربیعی درخصوص دغدغه برخی شهروندان پیرامون رعایت نکات بهداشتی برای مقابله با کرونا در بازارچه های روز اهواز بیان کرد: سازمان ساماندهی مشاغل شهری با همکاری بخش خصوصی اقدام به راه‌اندازی پنج بازارچه روز ، در آستانه عید نوروز در سطح اهواز کرده است.

وی ادامه داد: در ورودی این بازارچه‌ها افرادی برای تب سنجی شهروندان حضور دارند و خریداران تا تب سنجی نشوند اجازه حضور در این بازارچه ها را ندارند.

ربیعی با اشاره به مجهز بودن کارکنان این بازارچه ها به ماسک و دستکش گفت: برای جلوگیری از انتقال احتمالی ویروس کرونا، خریداران اجازه دست زدن به میوه ها را ندارند و کارکنان برای خریداران اقدام به حمل میوه می کنند.

وی ادامه داد: اگرچه این بازارچه ها تصفیه هوا دارند اما ظرفیت حضور خریداران در یک زمان مشخص در این بازارچه ها محدود است و جمعیت داخل این بازارچه ها کنترل می شود.

ربیعی درخصوص قیمت میوه‌های عرضه شده در این بازارچه ها بیان کرد: قیمت میوه های عرضه شده در این بازارچه ها مطابق قیمت میدان میوه و تره بار است.

وی ادامه داد: یک کمیته نرخ گذاری زیر نظر سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اهواز بر قیمت میوه های عرضه شده در این بازارچه نظارت می کند.

رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری توضیح داد: هدف از احداث این بازارهای روز، شکستن قیمت میوه و تره بار ، عرضه مستقیم به مصرف کنندگان و حذف واسطه ها، و نیز حذف سفرهای درون شهری به منظور رفاه حال شهروندان اهوازی است.

جای گذاری این بازارچه ها در پنج منطقه پادادشهر، کیانپارس، ملی راه، فلکه کارگر و کوی نبوت اهواز است.
منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار