اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۰۶۷۲
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۷
اداره‌ها و دستگاههای اجرایی شهرستان‌های شادگان ، آبادان ، ماهشهر ، ایذه و شوشتر در راستای قطع زنجیره کرونا تا ۱۵ فروردین ماه جاری تعطیل شدند.
فرمانداران شهرستان های شادگان ، آبادان ، ماهشهر ، ایذه و شوشتر جمعه شب با صدور اطلاعیه هایی اعلام کردند به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تمام ادارات این شهرستان ها تا ۱۵ فروردین ماه تعطیل هستند.

بنا به این اطلاعیه ها بانک‌ها، مراکز عملیاتی، دستگاه های خدماتی و امدادی، مراکز بهداشتی درمانی و آتش نشانی در این مدت تعطیل نمی باشند.

در این اطلاعیه ها از شهروندان خواسته شده در منازل بمانند تا زنجیره بیماری کرونا قطع شود.

به گفته سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز آمار مبتلایان به ویروس کرونا در خوزستان تا ظهر روز هشتم فروردین ماه ۶۱۰ نفر است که ۷۴ نفر از آنها فوت شدند.

 رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هشتم فروردین ماه اعلام کرد: تاکنون ۳۲ هزار و ۳۳۲ نفر  در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و ۲ هزار و ۳۷۸  نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۱۱ هزار و ۱۳۳ نفر نیز  بهبود یافته‌اند.

ویروس کرونا که کووید – ۱۹ نیز نامیده می شود، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تاکنون به حدود ۲۰۰  کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.
منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار