اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۰۶۷۴
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰
فرمانده سپاه ولیعصر(عج):
فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: تهیه بسته‌های بهداشتی برای مناطق محروم از روزهای گذشته آغاز شده و این بسته‌ها با اولویت ضریب محرومیت بین خانواده‌ها توزیع می‌شود.
سردار سرتیپ پاسدار حسن شاهوار پور جمعه شب در قرارگاه جهادی شفا ضمن تبریک فرا رسیدن روز پاسدار به آخرین اقدامات سپاه استان برای پیشگیری از ویروس کرونا و خدمت رسانی به بیماران و جامعه پزشکی اشاره کرد و اظهار داشت :سپاه استان از هفته های گذشته با تمام ظرفیت در کنار مجموعه بهداشت و درمان برای خدمت به مردم استان و تامین نیازهای ضروری جامعه پای کار بوده و تا ریشه کن شدن این بیماری در صحنه حضور دارد.

وی تصریح کرد: گروه های جهادی برای ضدعفونی معابر شهری از هفته های گذشته فعالیت خود را آغاز کرده و روزانه در مناطق مختلف استان حضور دارند؛ طرح غربالگری خانه به خانه نیز از روزهای گذشته آغاز شده است.

سرتیپ پاسدار شاهوارپور گفت: پزشکان و پرستاران در خط مقدم جبهه خدمت هستند و ما نیز وظیفه خود می دانیم که در کنار آن ها از تمامی ظرفیت ها برای خدمت به جامعه پزشکی و مردم استفاده کنیم.

وی بیان کرد: نیروی زمینی و سپاه ولیعصر(عج) استان با استفاده از ظرفیت گروه های جهادی و بسیج مستضعفین و همچنین تجهیزات پیشرفته خود در کنار سایر دستگاه های خدمت رسان برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: در حال حاضر ۴۰ کارگاه تولید ماسک و مواد ضدعفونی و لباس پرستاران در سطح استان فعال هستند و اکنون نیز در حال آماده سازی مقری به عنوان نقاهتگاه بیماران هستیم.

به گفته سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز آمار مبتلایان به ویروس کرونا در خوزستان تا ظهر روز هشتم فروردین ماه ۶۱۰ نفر است که ۷۴ نفر از آنها فوت شدند.

 رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هشتم فروردین ماه اعلام کرد: تاکنون ۳۲ هزار و ۳۳۲ نفر  در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و ۲ هزار و ۳۷۸  نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۱۱ هزار و ۱۳۳ نفر نیز  بهبود یافته‌اند.

ویروس کرونا که کووید – ۱۹ نیز نامیده می شود، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تاکنون به حدود ۲۰۰  کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.
منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار