اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۰۶۷۵
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۲
رئیس اداره بهزیستی اندیمشک گفت:کارشناسان این اداره برای کمک به سلامت کودکان کار و خانواده‌های آنها، روش‌های پیشگیری از ابتلا به کرونا را به آنها آموزش دادند.
فرحناز بیروم وند افزود:۶ کارشناس این اداره طرح آموزش،پیشگیری و برنامه های مراقبتی را به کودکان کار و مناطق آسیب پذیر شهرستان ارائه می کنند.
وی بیان کرد: این گروه ۶ نفره اورژانس اجتماعی در مناطق حاشیه ای و آسیب پذیر اندیمشک خدمات مشاوره ای به کودکان کار و خانواده های آنها ارایه می نمایند.
رییس اداره بهزیستی اندیمشک افزود: رصد کودکان کار در محل های پرتردد انجام شده و در این زمینه تاکنون ۲۳ کودک کار در اندیمشک شناسایی شده اند.
وی گفت:تکمیل فرم  ِغربالگری و گزارش گیری از کودکان کار در خصوص علامتهای ابتلا به بیماری صورت گرفته و  ۲۳ کودک فاقد نشانه بیماری تاکنون غربالگری شده اند.
بیروم وند همچنین آموزش عملی بهداشتی و آموزش نکات پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا به کودکان کار در خیابان و سایر کودکان در مناطق آسیب به تعداد ۶۰ کودک، توزیع بسته بهداشتی شامل دستکش، ماسک،ژل ضدعفونی کننده و آموزش تلفنی  ۱۳۹ کودک کار دارای پرونده در  مرکز حمایتی - آموزشی کودک و خانواده بهزیستی شهرستان اندیمشک به همراه خانواده های آنها را از دیگر اقدام های کارشناسان بهزیستی عنوان کرد.
وی گفت: گروه اورژانس اجتماعی همچنین با مراجعه حضوری به منازل کودکان کار و الزام والدین به ماندن کودکان در خانه و  توزیع ۱۵۰ بسته بهداشتی خیرین برای مدیریت و مقابله با کرونا در بین اقشار ضعیف تلاش کرده است.
بیروم وند بیان کرد: در روزهای آتی نیز یک بسته کامل شامل کلیه لوازم بهداشتی وضدعفونی به کودکان کار و  خانواده های آنها تحویل می شود.

وی از همکاری نماینده،فرماندار ،مدیرکل بهزیستی و ریاست بهداشت و درمان اندیمشک برای کمک به مددجویان و طرح های مقابله با کرونا برای خانوارهای زیر پوشش این مجموعه قدردانی کرد.

بهزیستی اندیمشک بیش از چهار هزار خانوار زیر پوشش دارد.
منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار