شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۰۷۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۲
خوزستان فقیر‌ترین استان کشور به لحاظ هتل‌داری است و این در حالی بوده که ثروتمند‌ترین استان کشور محسوب می‌شود.
معاون برنامه ریزی و بودجه استانداری خوزستان گفت: خوزستان فقیر‌ترین استان کشور به لحاظ هتل‌داری است این در حالی بوده که ثروتمند‌ترین استان کشور محسوب می‌شود.

اسماعیل عامری گلستان در همایش تجلیل از فعالان گردشگری خوزستان اظهار کرد: خوزستان یکی از پر جاذبه‌ترین استان‌های کشور به لحاظ گردشگر محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه در امر گردشگری کوتاهی کرده‌ایم افزود: کشور ما 10 درصد از میراث فرهنگی و صنایع دستی دنیا را دارد و به تبع آن بخش عمده‌ای از میراث و صنایع دستی کشور مربوط به خوزستان است.

معاون برنامه ریزی و بودجه استانداری خوزستان با بیان اینکه خوشبختانه در حال حاضر فعالیت بسیار خوبی در زمینه توسعه صنایع دستی و گردشگری شروع شده است ادامه داد: خوزستان فقیر‌ترین استان کشور به لحاظ هتل‌داری است و این در حالی بوده که ثروتمند‌ترین استان کشور محسوب می‌شود.

عامری گلستان تصریح کرد: ما باید سرمایه‌گذاران را به سمت خود بکشانیم و در زمینه ساخت هتل از آن‌ها حمایت کنیم.

وی با اشاره به اینکه قول مساعدت می‌دهم که حمایت خوبی از بخش میراث و گردشگری استان داشته باشم گفت: در بخش گردشگری ابتدا باید زیرساخت‌های لازم را فراهم کرد و سپس به دنبال جذب گردشگر بود.

معاون برنامه ریزی و بودجه استانداری خوزستان افزود: در حال حاضر فروش صادرات صنایع دستی استان 4 میلیارد دلار بوده که این میزان رقم پائینی برای استان به شمار می‌آید پس انتظار می‌رود که حمایت بیشتری از سرمایه گذاران این بخش شود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار