اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۰۷۶۴
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۹
رییس سازمان بسیج رسانه خوزستان گفت: ۳۲۰ بسته ضدعفونی و بهداشتی برای مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا به رسانه‌های خوزستان اختصاص یافت.
سجاد بهمئی شامگاه سه شنبه اظهار داشت : بسیج رسانه خوزستان در راستای خدمات رسانی به جهادگران رسانه و همچنین به منظور مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ۱۶۰ بسته ضدعفونی و بهداشتی را در مرحله نخست بین رسانه های استان توزیع کرد.

وی افزود: خدمت به جهادگران عرصه رسانه استان که برای اطلاع رسانی به بخش های مختلف اعزام می شوند از رسالت های اصلی بسیج رسانه به شمار می رود .

رئیس سازمان بسیج رسانه خوزستان تصریح کرد: تاکنون اقدامات خوبی در قالب قرارگاه رسانه ای مقابله با ویروس کرونا و کمیته رسانه ای قرارگاه شفا انجام شده که بازدید از کارگاه تولید ماسک و لباس بیمارستانی و اعلام فراخوان دریافت انتشارات اخبار رسانه های الکترونیک و مکتوب استان در مقابله با کرونا برای تبدیل به کتابچه‌ از مهمترین اقدامات این سازمان برای رسانه ها بوده است .

بهمئی با اشاره به بهره مندی از ظرفیت فضای مجازی برای آموزش اصحاب رسانه خوزستان گفت: تاکنون ۲۵ کلیپ آموزشی و ۶۵ اینفوگرافی ویژه مقابله با ویروس کرونا توسط این سازمان تولید شده است.

وی همچنین از اصحاب رسانه که برای دریافت بسته های بهداشتی خود اقدام نکرده اند خواست به بسیج رسانه استان مراجعه کنند.
منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار