اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۰۷۷۰
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۷
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: با توجه به اعلام سازمان انتقال خون ، اهالی فرهنگ، هنر و رسانه خوزستان برای اهدا خون اعلام آمادگی کردند و خون خود را اهدا کردند.
محمد جوروند روز چهارشنبه با حضور در مرکز انتقال خون اهواز اظهار داشت:  با توجه به شیوع بیماری ناشی از ویروس کرونا و اعمال محدودیت ها تردد و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی سازمان انتقال خون با کمبود خون مواجه شد.

وی با  اشاره به  وجود بیماران نیازمند به گروه های خونی مختلف توضیح داد: با توجه به کمبود خون و اعلام نیاز سازمان انتقال خون اداره کل ارشاد خوزستان از تمامی اهالی فرهنگ، هنر و رسانه دعوت کرده تا در روز چهارشنبه به صورت انفرادی  به سازمان انتقال خون مراجعه کنند و خون خود را اهدا کنند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان توضیح داد: در این روزها مدارا کردن و کمک به بیمارانی که مشکل خونی دارند ضرورت استان خوزستان است، استاندار خوزستان نیز در چند روز گذشته خون خود را اهدا کرد و بر این امر نیز تاکید داشت.

وی بیان کرد: امیدواریم همه با یک بسیج همگانی برای اهدا خون حضور یابند و در کنار آنها اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه نیز عقب نخواهند ماند.

ویروس کرونا که کووید – ۱۹ نیز نامیده می شود، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد و تاکنون به بیش از ۲۰۰ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار