اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۰۸۰۸
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۳
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان گفت:ساخت ۳۰۰ کلاس درس در خوزستان در کنار ساخت و ساز مدارس مناطق سیل‌زده این استان، در حال انجام است.

شوشان: علی قربانی روز دوشنبه در نشست خبری در محل این اداره کل بیان کرد: پارسال آموزش و پرورش خوزستان با چالش‌های مختلفی از جمله وقوع سیل و زلزله روبه‌رو شد و در این ۲ حادثه ۱۷۴ مدرسه در خوزستان دچار آسیب شدند.

وی گفت: پارسال با کمک خیران موفق به ساخت یک هزار و ۳۳۱ کلاس درس در خوزستان شدیم و مشارکت خیران در امر مدرسه سازی در استان ۶۵ درصد رشد داشت.

قربانی افزود: تفاهم‌نامه ای چند روز پیش بین سازمان نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس کشور و استانداری خوزستان برای تامین سیستم‌های سرمایشی و آبسردکن و برچیدن مدارس سنگی در باغملک و ایذه منعقد شد که  اجرای آن می‌تواند کمک شایانی را به آموزش و پرورش استان داشته باشد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان ادامه داد: یکشنبه شب هفته جاری در نشستی با استاندار خوزستان در خصوص تعیین راهکارهایی برای جلب هر چه بیشتر خیران مدرسه ساز برگزار شد و وی قول مساعد داد که در این راه به اداره کل نوسازی کمک کند.

وی افزود: در حال برنامه ریزی برای فرهنگ سازی هر چه بیشتر برای جلب مشارکت مردمی در بخش مدرسه سازی هستیم.

در این نشست رخشانی مهر معاون وزیر آموزش و پرورش به صورت ویدئو کنفرانس با خبرنگاران در اهواز گفت و گو و به سووالات آنها پاسخ داد.
منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار