اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۰۸۰۹
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۶
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان گفت: طرح مدرسه‌سازی "آجر به آجر" در استان اجرا می شود.

شوشان: سعید رضوانی روز دوشنبه ۲۵ فروردین ماه در نشست ویدئوکنفرانس معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با اصحاب رسانه خوزستان که در محل اداره کل نوسازی مدارس برگزار شد، اظهار داشت: رویکرد جدیدی که در نوسازی مدارس کشور و به تبع آن در استان مبنی بر جلب مشارکت مردمی و خیرین مدرسه ساز حاکم شده مقوله ای بسیار مهم است و این موجب دمیده شدن روح تازه‌ای به کالبد مدرسه سازی در کشور و خوزستان گردید. 

وی افزود: استاندارخوزستان از ابتدای شروع به کار آموزش و پرورش را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده و با پیگیری‌های انجام‌شده ایشان، شاهد برچیده شدن مدارس کانکسی، توسعه پیش‌دبستانی در استان، جذب کودکان بازمانده از تحصیل و طرح بورس تحصیلی جوانه‌ها بودیم.
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان عنوان کرد: لازم است از زحمات مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس خوزستان که در مقاطع و بحران های مختلف مانند زلزله و سیل اهتمام ویژه ای نشان دادند تشکر ویژه داشته باشم. 

سعید رضوانی اظهار کرد: در اولین نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های استان با حضور سمن های حوزه آموزش و پرورش و خیرین جزئیات طرح "آجر به آجر" و هماهنگی های لازم اطلاع رسانی خواهد شد تا از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های دستگاهها و حوزه‌های مختلف بتوانیم استفاده کنیم و کمک ها را به صورت برنامه ریزی شده جمع آوری کنیم. 

رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی های استان ابراز امیدواری کرد: امیدواریم نگاه ویژه نوسازی مدارس کشور به استان خوزستان به عنوان دروازه ورود تشیع و از قطب های دفاع مقدس ادامه داشته باشد.

همچنین در این نشست معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور از توجه و اشراف مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان نسبت به مقوله آموزش و پرورش و نوسازی مدارس و کمک به پیشبرد و اجرایی‌شدن طرح مدرسه‌سازی "آجر به آجر" قدردانی کرد. 

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار