اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۰۸۳۴
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۵
شوشان - عبدالرحمن نیک سرشت :
 ایرج حریرچی معاون کل وزارت بهداشت که به شیراز سفر کرده در گفت‌ و گویی تلویزیونی گفت: استان فارس یکی از پیشرو ترین استانها در کنترل کرونا ویروس بوده است.

با توجه به این که پیش بینی می شد در این استان شیوع بالایی داشته باشیم اما با تدابیر انجام شده میزان شیوع در سطوح کم طبقه بندی می شود.

البته، نگارنده بعنوان یک ایرانی از ابتکارات مدیریتی استاندار فارس در اینزمینه که موجب انتقال و تسری یک چنین تجربه گرانسنگ مدیریتی در کل کشور می شود بی اندازه خوشحال و مسرور شدم.

اما، از سویی با شنیدن این خبر،  بعنوان یک خوزستانی، بسی ناراحت و دلگیر شدم. از این بابت که در سال نخست امارت دکتر شریعتی در خوزستان، طرح های ابتکاری ایشان در کابینه ی دولت مطرح و بعضا، بعضی از آنها، توسط دکتر روحانی برای اجرایی شدن، در کل کشور بخشنامه و ابلاغ می شدند.

حالیه، اکنون چه شده است، که عملا، می بینیم ، دکتر شریعتی در حل بحران کرونا ویروس، طرح راهبردی جامع و قابل توجه ای را، ارائه نداده است که البته، براحتی حقیقت این مطلب  را می توان از روی آمار روزانه ی مبتلایان، بهبود یافتگان و مرگ و میرهای ناشی از این ویروس اهریمنی فهمید.

براستی، ما در خوزستان، با مرگ ایده و توقف انگیزه ها، روبرو شده ایم.!؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار