اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۰۸۵۷
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۲
به دلیل عدم تمکین به ابلاغیه ستاد پیشگیری از کروناویروس در ورزش انجام شد؛
معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: در حاضر ۲۶ باشگاه ورزشی در اهواز به دلیل تمکین نکردن به دستورات ستاد ملی مبازه با کرونا تعطیل شده‌اند.
شوشان: ابراهیم نصیری در حاشیه مراسم اهدای خون توسط جامعه ورزش خوزستان که امروز (۳۱ فروردین‌ماه) به همت سازمان بسیج ورزشکاران استان در ورزشگاه تختی اهواز برگزار شد، اظهارکرد: سال گذشته نیز با وقوع سیل در خوزستان، اداره‌کل ورزش و جوانان استان، تکلیف خود را به نحو شایسته انجام داد. اکنون نیز که با ویروس کرونا مواجه هستیم و همه در تلاش‌اند تا شرایط به روال عادی برگردد، اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان در کنار سازمان بسیج ورزشکاران و جامعه ورزش خوزستان مصمم بود تا در کمک‌های مومنانه حاضر شود و در این زمینه، در اهدای خون که تکلیف شرعی و انسانی است، حضور پیدا کرد.

وی گفت: در زمان جنگ نیز همین ورزشگاه تختی اهواز، نقاهتگاه بود و ورزش سابقه و عقبه منتهی در جنگ و دفاع مقدس را دارد. به هر حال باتوجه به زیرساخت و نیروی انسانی که ورزش در استان دارد، به محض این‌که بحرانی در کشور یا استان ایجاد شود، بر اساس ذات و فطرت پاکی که در روح ورزشکاری وجود دارد، پای کار آمده‌ایم.

معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان همچنین در خصوص زمان تعطیلی باشگاه‌های ورزشی و چگونگی روند نظارت بر آن‌ها در جهت عدم فعالیت در شرایط فعلی، عنوان کرد: ما تابع ستاد ملی مبارزه با کرونا هستیم و فعلا این ستاد اعلام کرده است که باشگاه‌های ورزشی باید تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه تعطیل باشند. البته باشگاه‌ها اقتصاد ورزش هستند و این دغدغه را هم داریم که تضعیف نشوند، هر چند که آسیب دیده‌اند.

وی افزود: به هرحال باید به دستورات ابلاغ شده از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا توجه کنیم که در این راستا برخی باشگاه توجه و همراهی داشتند که از آن‌ها تشکر می‌کنم ولی برخی تمکین نکردند که این مهم از چشم ما دور نخواهند ماند. تاکنون ۲۶ باشگاه تعطیل شده‌اند و به برخی تذکر داده شد. باید همه همکاری کنند و همدل باشند تا از این بحران عبور کنیم و مجددا کسب و کار باشگاه‌ها رونق بگیرد. مردم نیز همکاری داشتند و اگر در این شرایط باشگاهی فعال بود به ما اطلاع می‌دادند و ما هم اقدام و برخورد لازم را انجام می‌دادیم.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار