اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۰۸۹۱
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۳
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از آغاز به کار جشنواره مجازی "هر خانواده یک کانون یاریگران زندگی" در استان خبر داد.
کورش مودت اظهار کرد: جشنواره مجازی "هر خانواده یک کانون یاریگران زندگی" با هدف کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی ناشی از شیوع ویروس کرونا و همچنین تقویت نقش خانواده‌ها در دوره اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در کنترل آسیب‌های اجتماعی برای اولین بار در کشور برگزار می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به محورهای برگزاری این جشنواره مجازی بیان کرد: "در خانه بمانیم"، "معنویت در خانه"، "بازی‌های خانوادگی"، "برنامه‌ریزی درسی"، "خلاقیت و ابتکار در خانه"، "تعامل در خانواده"، "ایجاد نشاط در خانه" و "خانواده در فضای مجازی" از جمله مهم‌ترین محورهای برگزاری جشنواره مجازی در کشور است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان اضافه کرد: این جشنواره به میزبانی استان فارس برگزار خواهد شد و در نهایت به یک هزار اثر برگزیده در سطح کشور هدیه و لوح سپاس اهدا خواهد شد.

مودت افزود: دبیرخانه استانی این جشنواره کشوری در محل اداره مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان مستقر است و آثار ارسالی را در قالب کلیپ، عکس، پویانمایی، دل نوشته و دکلمه دریافت خواهد کرد.

وی در پایان گفت: برگزاری جشنواره‌های این چنینی می‌تواند نقش مهمی در کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی ناشی از بحران کرونا در کشور ایفا کند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار