اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۰۹۳۸
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۹
تنها سمن ورزشی اهواز به جای توزیع ماسک و دستکش با اهدای بازی‌های تمرکزی و گروهی، خانواده‌ها را به ماندن در خانه دعوت کرد.
زینب سلمان‌زاده، مدیر تنها سمن ورزشی اهواز اظهارکرد: موسسه پویش حرکت جاوید از سال گذشته کار خود را به عنوان یک سمن ورزشی در اهواز و زیر نظر اداره کل ورزش و جوانان خوزستان آغاز کرد و طی صحبت‌ها و همفکری که با اعضای موسسه داشتیم، قرار بر این شد که همیشه در راستای حوزه فعالیتی‌مان که ورزشی‌ است، کار کنیم و هیچ‌گاه احساسی عمل نکنیم که دچار مشکل نشویم. 

وی افزود: یکی از مشکلات استان خوزستان، بحث موازی‌کاری است و وقتی مشکلی پیش می‌آید بدون این‌که فکری صورت بگیرد و برای آن وقت گذاشته شود، خیلی احساسی وارد ماجرا می‌شویم و همه نیز یک کار را انجام می‌دهیم و تنها به تکرار کاری که فرد دیگری انجام داده است، می‌پردازیم و تفکری نسبت به موضوع نداریم تا تدبیر بهتری اندیشیده شود.

مدیر این سمن ورزشی گفت: به هر حال از همان ابتدا تلاش‌مان این بود که تنها در حوزه فعالیت خودمان گام برداریم، حتی اگر منتهی به تحسین کمتری از سوی دیگران شویم. برای همین از سال گذشته کارمان را با برگزاری دو کارگاه در بحث آموزش ورزش در شهرستان‌های اهواز و دزفول آغاز کردیم. برای اسفندماه سال گذشته نیز دو سمینار و یک همایش ورزش خانوادگی برای یکی از مناطق حاشیه اهواز در نظر داشتیم که با شیوع کرونا نتوانستیم آن‌ها را برگزار کنیم.

وی ادامه داد: اگرچه مجبور شدیم به دلیل کرونا برنامه‌های‌مان را لغو کنیم اما تصمیم گرفتیم فیلم‌های آموزشی توسط خود اعضا که از اساتید دانشگاه و نخبه‌های دانشگاهی هستند، تهیه شود. در این فیلم‌ها به چگونگی تقویت سیستم ایمنی بدن با انجام حرکات ورزشی در دوران قرنطینگی پرداخته شد.

سلمان‌زاده با اشاره به دیگر اقدام این سمن ورزشی برای تشویق مردم به در خانه ماندن برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا، گفت: با توجه به توان مالی اعضای موسسه تصمیم گرفتیم یک برنامه اهدایی داشته باشیم و با توجه به پروتکلی که برای خودمان ترسیم کردیم، به جای این‌که مانند سایرین به توزیع ماسک و دستکش بپردازیم که البته نمی‌گویم اقدام بدی است، تصمیم ما تهیه یک بازی تمرکزی و گروهی شد تا افراد یک خانواده، کنار هم و با هم به انجام آن بپردازند. در مرحله نخست، یکی از مناطق اهواز به نام کوی علوی انتخاب شد و این بازی‌های تمرکزی و گروهی بین آن‌ها توزیع شد. امیدوارم مردم خوزستان به شعار در خانه ماندن توجه کنند و با رعایت نکات بهداشتی بتوانیم به زودی کرونا را شکست دهیم.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار