اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۱۰۲۵
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۶
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان:
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان گفت: توزیع ۱۰۰ هزار بسته معیشتی و غذایی بین خانواده‌های نیازمند خوزستان در ماه مبارک رمضان تدارک دیده شده است.

شوشان: مرتضی موصلی افزود: این تعداد بسته‌های معیشتی با کمک نیکوکاران، موسسه‌های خیریه، ارتش، گروه‌های جهادی و نواحی بسیج تهیه، و بین خانوارهای نیازمند زیرپوشش کمیته امداد یا افرادی که نیازمند توزیع خواهد شد.

وی با اشاره به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب در خصوص کمک مومنانه به نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا در ماه مبارک رمضان بیان کرد: با هماهنگی بین بخشی کمیته امداد امام خمینی(ره)، سپاه ، بنیاد مستضعفان و گروه‌های جهادی و نماینده ولی‌فقیه در خوزستان ، در حال تلاش تامین بخشی از نیازهای آسیب دیدگان و خانوارهای کم درآمد هستیم.

وی از اجرای طرح اکرام ایتام در خوزستان، در ماه مبارک مضان خبر داد و گفت: اکنون بیش از ۴۵ هزار نیکوکار در این طرح فعالیت می‌کنند و امید است این تعداد تا پایان ماه مبارک رمضان به ۵۵ هزار نفر برسد.

همزمان با شیوع ویروس کرونا، گروه‌ها و تشکل های مردمی ، جهادی و بسیجی ، موکب‌های اربعین ، سپاه ، ستاد اجرایی فرمان امام ، هلال احمر و موسسه‌های خیریه به یاری آسیب دیدگان بیماری کرونا و کادر درمانی بیمارستان‌ها شتافتند.

ضدعفونی معابر عمومی ، تولید و توزیع ماسک ، دستکش ، لباس حفاظتی برای کادر درمانی ، توزیع مواد گندزدایی در شهرها و روستاها از مهمترین خدمات ارایه شده به مردم بوده است.

موارد مثبت از بیماری کووید ۱۹ یا ویروس کرونا از اواخر بهمن پارسال در کشور مشاهده شد.شیوع این ویروس بر بیشتر فعالیت‌های اقتصادی ، آموزشی ، اداری اجتماعی و فرهنگی خوزستان تاثیر بسیار بالایی گذاشته است.
منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار