اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۱۰۴۲
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۳
فرمانده انتظامی خوزستان از کشف سه محموله مواد مخدر از نوع حشیش و تریاک در ۲۴ ساعت گذشته در شهرستان‌های بهبهان، اندیمشک و هندیجان خبر داد.
شوشان: سردار حیدر عباس‌زاده اظهار کرد: در راستای برخورد قاطعانه با عناصر تهیه و توزیع مواد مخدر، در ۲۴ ساعت گذشته پلیس مبارزه با مواد مخدر خوزستان و فرماندهی شهرستان‌های بهبهان، اندیمشک و هندیجان با تلاش اطلاعاتی و تشدید اقدامات انتظامی، سه محموله مواد مخدر را شناسایی کردند.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بهبهان با کار اطلاعاتی، محور تردد یک دستگاه خودروی سواری پراید حامل مواد مخدر را شناسایی و خودرو را متوقف کردند که در بازرسی از آن ۱۰۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع حشیش کشف شد.

عباس‌زاده بیان کرد: در عملیاتی دیگر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خوزستان با تلاش اطلاعاتی و همکاری ماموران شهرستان اندیمشک، یک دستگاه خودروی سواری پژو حامل مواد مخدر را شناسایی و طی عملیاتی متوقف کردند که در بازرسی به عمل آمده، ۹۶ کیلوگرم تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی خوزستان ادامه داد: در سومین عملیات، ماموران پلیس شهرستان هندیجان با کار اطلاعاتی و اقدامات پلیسی، یک دستگاه خودروی سواری را توقیف و در بازرسی از آن ۲۲ کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش کشف کردند.

وی با بیان اینکه در مجموع سه عملیات، ۲۱۸ کیلوگرم مواد مخدر کشف و سه دستگاه خودروی سواری توقیف شد، اظهار کرد: در این رابطه ۶ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی داده شدند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار