اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۱۱۱۳
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت: امسال ۶۳ پروژه در حوزه پست‌های انتقال، فوق توزیع و خطوط برق در خوزستان افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود.

شوشان: محمود دشت‌بزرگ اظهار کرد: امسال ۲۳ پروژه پست انتقال و فوق توزیع با ظرفیت ۳ هزار و ۵۸۷ مگاولت آمپر و ارزش سرمایه‌گذاری ۱۸ هزار و ۷۶۱ میلیارد ریال افتتاح یا عملیات اجرایی آن‌ها آغاز می‌شود.

وی افزود: در بخش خطوط نیز ۴۰ پروژه به طول ۸۶۹ کیلومتر مدار و ارزش سرمایه‌گذاری ۱۲ هزار و ۴۸۱ میلیارد ریال افتتاح یا عملیات اجرایی آن‌ها شروع می‌شود.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان با اشاره به اقدامات انجام‌شده برای تسریع در انجام امور و الکترونیکی کردن آن‌ها، تصریح کرد: از آنجایی که این شرکت در دو گستره خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد انجام وظیفه می‌کند با هدف کاهش هزینه‌ها، تسریع امور و مقابله با کرونا و با فراهم کردن زیرساخت‌ها، جلسات این شرکت با نواحی و دیگر قسمت‌های شرکت به صورت ویدئو کنفرانس برگزار می‌شود.

دشت‌بزرگ با اشاره به الکترونیکی کردن مناقصات این شرکت عنوان کرد: روند دیگری که در شرکت برق منطقه‌ای خوزستان آغاز شده، الکترونیکی کردن برگزاری مناقصات و استعلام‌های لازم است تا در کمترین زمان ممکن و با حداقل هزینه‌های اقتصادی مناقصات برگزار شوند.

وی ادامه داد: سند برنامه‌ریزی استراتژیک برق منطقه‌ای خوزستان که گام مهمی در شناخت مسائل و چالش‌های این شرکت و چگونگی راه‌های رسیدن به تامین برق پایدار برای مشترکین است، تدوین شده است. در این طرح با شناسایی مهمترین چالش‌های شرکت به دنبال پیاده‌سازی مدیریت استراتژیک جهت برطرف کردن این چالش‌ها هستیم.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت: سیستم مدیریت یکپارچه نیز با هدف روان‌سازی انجام کارها (سیستمی شدن فعالیت‌ها) و بهبود وضعیت شرکت در رسیدن به اهداف، در حال اجرایی شدن است.

دشت‌بزرگ خاطرنشان‌کرد: شرکت برق منطقه‌ای خوزستان در کنار انجام پروژه‌های توسعه‌ای و زیرساختی که در حال انجام است تا برقی پایدار برای مشترکین تامین کند، چابک‌سازی و الکترونیکی کردن فعالیت‌ها در شرکت را در دستور کار قرار داده و به این سمت در حال حرکت است.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار