اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۱۱۲۱
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۴
جانشین فرماندهی سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان، مسئول سازمان بسیج ورزشکاران استان و مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان پیگیر حل مشکلات "حنان کعب‌عمیر"، ورزشکار معلول اهوازی شدند.
پس از انتشار مطلبی با عنوان "گره‌های کور زندگی حنان" در خبرگزاری‌ها، مسئولان ورزش استان، سازمان بسیج ورزشکاران و سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان برای بررسی مشکلات حنان کعب‌عمیر، ورزشکار معلول اهوازی که در وضعیت بدِ جسمانی و زندگی به سر می برد،  پای کار آمدند. این مسئولان در اولین قدم برای کمک به این ورزشکار، با اهدای کارت هدیه و یکسری اقلام مورد نیاز به دیدار او رفتند.

روز گذشته، ۱۵ اردیبهشت ماه سرهنگ باقری جانشین فرماندهی سپاه حضرت ولی عصر (عج)، باقری مسئول سازمان بسیج ورزشکاران و حیدری مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با حضور در خانه این ورزشکار معلول، پای صحبت های او نشستند و کعب عمیر نیز از روز حادثه تصادف برای وی در سال ۸۶ که منجر به قطع نخاع او شد و مشکلات بسیاری که برای وی در این ۱۳ سال معلولیت به وجود آمده است، صحبت کرد.

در پایان این دیدار که برای ساعتی به طول انجامید، قرار بر این شد، با توجه به این که حنان در وضعیت مالی بسیار بد به سر می برد و بدون سرپرست نیز زندگی خود و دو دخترش را که یکی از آن ها نیز دچار معلولیت ذهنی است، می گذراند، اقداماتی از قبیل:
 ۱- تامین زمین و ساخت آن برای اسکان
۲- تهیه وسایل کامل ورزشی
۳- درمان رایگان
۴- گرفتن یک وکیل برای پیگیری مشکلات وی، به صورت مشترک توسط سپاه خوزستان، اداره کل ورزش و جوانان و سازمان بسیج ورزشکاران انجام شود.

در این دیدار نیز، "حنان" قول داد که با تمام وجود برای حضور در رقابت های آینده دو و میدانی جانبازان و معلولان کشور در ماده پرتاب وزنه تلاش کند و بتواند سهمیه حضور در مسابقات بین المللی را به دست آورد.

به نظر می رسد، مسئولان ورزش خوزستان، سپاه حضرت ولی عصر (عج) و سازمان بسیج ورزشکاران استان به خوبی اهمیت موضوع را درک کردند و با رسیدگی به موقع، همدلی و همراهی، می خواهند گره ای از گره های زندگی این ورزشکار معلول را باز کنند تا از این پس، او و دو دخترش که به تنهایی روزهای خود را سپری می‌کنند، با آسودگی خاطر بیشتری زندگی کنند و حنان نیز بتواند بدون دغدغه به انجام فعالیت ورزشی خود بپردازد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار