شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۱۱۳۷
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۱

امروزه می‌توان تاثیر اینترنت و تکنولوژی های جدید را در تمام زمینه ها و جنبه های مختلف زندگی مشاهده کرد. همه چیز کم کم به سمت مکانیزه شدن رفته و دنیای ما را دگرگون می‌کند. از جمله این چیزها می‌توان به روش های مختلف حمل و نقل اشاره کرد. در زمان های قدیم برای رفت و آمد از تاکسی و آژانس استفاده می‌کردند در صورتی که الان بیشتر افراد با استفاده از اسنپ و تپسی مسافت های داخل شهری را طی می‌کنند. خیلی ساده می‌توان این برنامه ها را از منابع قابل اعتماد دانلود کرده و از آنها به سادگی استفاده کرد. در ابتدا این روش و استفاده از برنامه های اینترنتی برای گرفتن تاکسی توسط اسنپ در ایران بوجود آمد. اسنپ اولین شرکتی بود که با به اشتراک گذاشتن برنامه اسنپ برای گوشی های تلفن همراه، توانست محبوبیت بسیار زیادی در این زمینه کسب کند.

به صورتی که افرادی که قصد استفاده از ماشین های اسنپ را دارند می‌توانند با دانلود اسنپ مخصوص گوشی تلفن همراه خود و نصب آن از این قابلیت به نحو احسنت استفاده کنند. پس از نصب اسنپ می‌توانند با وارد کردن مشخصات شخصی و آدرس خانه یا محل کار برای گرفتن یک اتومبیل اقدام کنند. به دلیل تعداد زیاد اتومبیل های موجود در اسنپ، خیلی راحت و سریع یک ماشین برای حمل شما پیدا می‌شود. این برنامه قابلیت های بسیار زیادی دارد. برای مثال می‌توان برای شخص دیگری از گوشی خودتان ماشین یا به نوعی اسنپ بگیرید. همچنین می‌توانید آدرس خانه یا محل کار خود را ذخیره کنید تا به تسریع روند ماشین گرفتن کمک کند. همچنین می توان از روش های مختلفی برای پرداخت کرایه تاکسی استفاده کرد که یکی از آنها استفاده از درگاه های پرداخت است.


بهترین روش های دانلود اپلیکیشن برای گوشی

از زمان ورود سیستم های کامپیوتری و تلفن های هوشمند، اپلیکشن های بسیار کاربری در تمام زمینه ها برای استفاده بهتر و راحت‌تر از این سیستم ها نوشته شدند. این اپلیکیشن ها در انواع مختلفی وجود دارند که به طور کلی می‌توان به برنامه های آموزشی، بازی ها، کار با تصاویر و ویدیو ها، برنامه های پرداخت و ..... اشاره کرد. ولی سوال اصلی در این زمینه این است که برنامه های مورد نظر خود را از کدام منبع دانلود کنیم تا مشکلی بوجود نیاید. چرا که برخی از برنامه های فیک و نامناسب می‌توانند به گوشی تلفن شما صدمه برسانند و امنیت آن را کاهش دهند. بعلاوه برخی از این اپلیکیشن ها درست کار نکرده و نمی‌توانند آنچه که در نظر شما است و به آن نیاز دارید برای شما فراهم کند. از ابتدای ورود گوشی های هوشمند و بوجود آمدن اپلیکیشن ها، برنامه های بسیار عالی و کاربردی برای دستیابی هرچه بهتر و عالی‌تر به این برنامه بوجود آمدند. از جمله این برنامه می‌توان به گوگل پلی استور اشاره کرد که یک برنامه جهانی است که توسط شرکت گوگل تولید شده است.

پس از ورود این برنامه و برخی از اپلیکیشن ها که قابلیت استفاده در کشور ما را ندارند، دانشجو های نابغه کشورمان یک برنامه عالی به نام بازار را نوشتند که می‌تواند به شما امکان پیدا کردن و دانلود تمام اپلیکیشن های مورد نیازتان را بدهد. بازار امروزه یکی از محبوب‌ترین و عالی‌ترین برنامه هایی است که برای دانلود اپلیکیشن ها استفاده می‌شود. این برنامه می‌تواند با سرعت عالی و قابلیت اطمینان بالا تمام برنامه های مورد نیاز شما را برایتان فراهم کند. دانلود بازار می‌تواند از وب سایت های مختلف و معتبر انجام شود. همچنین می‌توانید این برنامه را از سایت مخصوص کافه بازار دانلود کرده و از آن استفاده کنید. از قابلیت های دیگر این برنامه می‌توان به بروزرسانی سایر برنامه هایی است که در گوشی تلفن همراه شما وجود دارد.


دانلود اپلیکیشن در مایکت

از دیگر برنامه هایی که برای دانلود اپلیکیشن ها می‌توان از آن استفاده کرد مایکت است. این برنامه می‌تواند با سرعت بسیار عالی تمام برنامه‌های کاربردی و عالی را که نیاز دارید به شما معرفی کرده و قابلیت دانلود آن را برای شما فراهم کند. همچنین می‌توانید در صورت آمدن یک نسخه جدید از برنامه ها به شما اطلاع داده و در صورت موافقت شما برنامه ها را بروزرسانی کند. پس از بازار این بهترین برنامه در این زمینه است که قابلیت های بسیار زیادی را برای شما فراهم می‌کند. دانلود مایکت مانند دانلود بازار می‌تواند از وب سایت اصلی مایکت انجام شود. همچنین می‌توانید ا زوب سایت های معتبر و محبوب هم برای دانلود این برنامه استفاده کنید.

پس از دانلود مایکت آن را بر روی گوشی تلفن همراه خود نصب کرده و با یک جستجوی سریع برنامه مورد نیاز خود را پیدا کنید. با دانلود این برنامه می‌توانید از قابلیت های متفاوت آنها استفاده کرده و در زمان مورد نیاز آنها را بروزرسانی کنید.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار