اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۱۱۴۲
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۶
شوشان - عبدالرحمن نیک سرشت:

دکتر روحانی امروز در ستاد ملی مبارزه با کرونا ویروس گفت؛ در آمریکا برای درمان بیماران دست به تبعیض نژادی می زنند و به سیاه پوستان رسیدگی نمی کنند.(نقل به مضمون)

ولی از آنجائی که، نگارنده، علاوه بر شبکه ی خبر، دیگر شبکه های استانی را بخوبی می بیند و به طور برآوردی در کشور شاهد تبعیض های نامحسوسی  در شکل و قالب های مختلف می گردد.

برای مثال؛ گهگاهی می بینیم که در بعضی از استان ها، که لهجه ی آنها شبیه فلان مدیر موثر در کابینه و یا فلان متولی در فلان وزارتخانه است هر روز اقدامات مفید، در بخش های تاسیساتی و نیز ابتکارات نوینی در امر درمان رخ می دهد که الحمدالله آمار بهبود یافتگان آن دیار بیشتر از خوزستان در نمودار ثبت می گردد.

الغرض ، در آن استان ها، زودتر از هرجای دیگر بخش پلاسما درمانی راه اندازی گردید و به لطف پرودگار، آن هموطنان عزیز هم نتیجه گرفتند.

این در حالی است که آن مدیران بزرگوار، اصلا، در فکر خوزستان نیستند و انگار هم کسی از خوزستانی های پایتخت نشین، غم مردم این خطه ی مظلوم را ندارد.

به هر حال، بهتر است، تا اطلاع  ثانوی، جناب آقای روحانی، بیخال  معضلات آمریکا شود و به تاسی از شعر خواجه شیرازی، من اگر نیکم و بد، تو برو خود را باش، به فکر  آحاد ملت باشد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار