اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۱۱۵۲
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۸
رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان عنوان کرد:
رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای خوزستان گفت: امسال تعداد رشته‌های موجود مراکز خوزستان به ۵۸ رشته محل افزایش پیدا کرده است که فارغ‌التحصیلان هنرستان می‌توانند از میان آن‌ها، رشته‌های مورد علاقه خود را انتخاب کنند.
سیدبهزاد علوی اظهار کرد: در سال تحصیلی جدید (۱۴۰۰-۱۳۹۹) و براساس مطالعات انجام شده آمایش سرزمین، رشته‌های مهندسی تکنولوژی نرم‌افزار کامپیوتر (در آموزشکده فنی و حرفه‌ای شهید چمران)، علمی – کاربردی تکنولوژی و طراحی دوخت، علمی – کاربردی حسابداری (آموزشکده فنی و حرفه‌ای دختران اهواز) در مقطع کارشناسی ناپیوسته و رشته‌های جوشکاری (آموزشکده فنی و حرفه‌ای شهید چمران)، و حرارت مرکزی و تهویه مطبوع، فناوری اطلاعات و ارتباط (در آموزشکده فنی و حرفه‌ای پسران دزفول) در مقطع کاردانی برای اولین بار دانشجو پذیرش می‌کنند؛ به طوری‌که ظرفیت پذیرش دانشجو در مراکز استان ۴۸۰ نفر افزایش پیدا می‌کند.

وی عنوان کرد: ثبت‌نام آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۹ به صورت اینترنتی از امروز چهارشنبه، ۱۷ اردیبهشت‌ ۹۹ آغاز و تا روز سه‌شنبه، ۲۳ اردیبهشت ۹۹ ادامه خواهد داشت و دفترچه راهنما و ثبت‌نام و انتخاب رشته همزمان با شروع ثبت‌نام در روز چهارشنبه، ۱۷ اردیبهشت‌ ۹۹ بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش قرار خواهد گرفت که داوطلبان لازم است برای اطلاع از شرایط و ضوابط شرکت در این آزمون و نوع پذیرش رشته‌های امتحانی (با آزمون و یا براساس سوابق تحصیلی بدون آزمون)، دفترچه راهنمای مذکور را به دقت مطالعه کنند. آزمون نیز در تاریخ ۱۴ شهریور ۹۹ همزمان در سراسر کشور انجام می‌گیرد.

علوی درخصوص ثبت‌نام رشته‌های دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای بیان کرد: زمان ثبت‌نام در آزمون مذکور از روز یکشنبه ۲۱ اردیبهشت ۹۹ شروع و تا روز یکشنبه ۲۸ اردیبهشت ۹۹ ادامه خواهد داشت. داوطلبان لازم است دفترچه انتخاب رشته را که همزمان از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش در دسترس داوطلبان می‌باشد را به طور دقیق مطالعه کنند و آزمون نیز در ۱۴ شهریور ۹۹ همزمان در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای خوزستان اضافه کرد: امسال ظرفیت پذیرش آموزشکده‌های فنی و  حرفه‌ای استان خوزستان با مجوز رشته‌های جدید به ۲۵۰۰ نفر می‌رسد که نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد افزایش داشته است و تعداد رشته‌های موجود مراکز خوزستان ۵۸ رشته محل شده که فارغ‌التحصیلان هنرستان می‌توانند از میان آن‌ها رشته‌های مورد علاقه خود را انتخاب کنند. این رشته‌ها براساس نیاز بازارکار با هدف اشتغال پایدار نیروی انسانی استان خوزستان در پنج آموزشکده خوزستان فعال است.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار