اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۱۲۰۴
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۴
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: از امروز (۲۰ اردیبهشت) دانشجویان می‌توانند حذف نیم‌سال و یا تک درس را به صورت الکترونیکی درخواست کنند.
علیرضا جلیلی‌فر اظهار کرد: در سال‌های گذشته دانشجویان برای حذف نیم‌سال و یا حذف تک‌درس باید به شکل حضوری به دانشکده محل تحصیل مراجعه می‌کردند و حذف تک‌درس توسط مدیر گروه انجام می‌شد اما شیوع کرونا باعث تسریع در راه‌اندازی سامانه الکترونیکی ثبت درخواست برای حذف تک‌درس یا نیم‌سال شد.

وی ادامه داد: از امروز، ۲۰ اردیبهشت حذف تک‌درس به صورت سامانه‌ای امکان‌پذیر است و دیگر نیاز به حضور فیزیکی دانشجو نیست. دانشجو می‌تواند از طریق سامانه دانشکده محل تحصیل، حذف تک‌درس یا نیم‌سال را درخواست کند. ثبت درخواست تا ۱۱ تیر ادامه دارد. 

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز با بیان اینکه حذف نیم‌سال برای درس‌هایی که ارائه شده‌اند امکان‌پذیر نیست، گفت: دلیلی وجود ندارد که درس ارائه شده، توسط دانشجو حذف شود، مگر اینکه دانشجو شرایط خاصی داشته باشد و ثابت شود که به اینترنت برای شرکت در کلاس‌های مجازی دسترسی نداشته است. حذف درس‌هایی که به صورت مجازی ارائه شده‌اند، باعث ایجاد زحمت دوچندان برای مجموعه آموزشی خواهد داشت.

جلیلی‌فر در خصوص مجوز حذف درس‌های عملی نیز بیان کرد: برای حذف درس‌های عملی فعلا مجوزی داده نشده است، ضمن اینکه پیش از این هم اعلام کردیم که اگر استادی بتواند درس عملی را به شکل مجازی ارائه دهد، ما آمادگی داریم که همکاری کنیم. اگر شرایط به گونه‌ای فراهم شود که امکان حضور فیزیکی دانشجو وجود داشته باشد، کلاس‌های عملی به شکل فشرده برگزار می‌شوند، در غیر این صورت درس‌های عملی را خود دانشگاه حذف می‌کند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار