اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۱۲۰۸
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۹
مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان خبر داد:
مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان از آغاز عملیات اجرایی ساخت پل گرگر شوشتر به سمت ملاثانی در شهرستان باوی خبر داد.

رضا رضایی با بیان اینکه عملیات اجرایی این پل با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال آغاز شده است، گفت: اعتبارات مربوط به ساخت و اجرای این پروژه از محل منابع ملی تامین شده است.‌

وی زمان اجرای این پروژه را ۱۸ ماه عنوان کرده و افزود: طول پل گرگر شوشتر به سمت ملاثانی ۱۰۰ متر خواهد بود که با احداث آن محور بندقیر به سمت ملاثانی چهاربانده می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان تصریح‌کرد: بهره‌برداری از این پروژه، کاهش حوادث جاده‌ای و افزایش ضریب ایمنی در مسیر شوشتر به شهرستان باوی را درپی خواهد داشت.

رضایی افزود: با اجرای این پروژه امکان دسترسی و جابجایی محصولات کشاورزی استان به بازارهای هدف و مصرف میسر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پل فعلی بندقیر به عنوان یک باند و پل جدیدالحداث گرگر به عنوان یک باند دیگر مورد استفاده قرار خواهد گرفت، افزود: اجرای این پروژه در کاهش مصرف سوخت و کاهش زمان سفر جاده‌ای نیز موثر خواهد بود.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان به سیلاب سال گذشته استان خوزستان اشاره‌کرد و گفت: به همین دلیل جاده اهواز به اندیمشک مسدود شد و تنها مسیر خروجی استان به سمت شمال خوزستان و مرکز کشور، جاده اهواز به ملاثانی بود.

وی خاطرنشان کرد: ساخت پل گرگر شوشتر به ملاثانی در پدافندغیرعامل شهرستان اهواز تاثیرگذار است.

بر اساس این گزارش، به دلیل چهار بانده نبودن این مسیر و وجود تنها یک دهنه پل، در ایام سیلاب فروردین سال ۹۸، تردد در این جاده با مشکل ترافیکی بسیار زیادی همراه بود.
منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار