اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۱۲۶۷
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۶
معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: شهروندان خوزستانی به صورت مستقیم با شماره‌گیری ۱۴۱ می‌توانند با برقراری ارتباط با اپراتور از آخرین وضعیت راه‌های استان اطلاع پیدا کنند.
شوشان: محمدطلا شجاعی بیان کرد: پیش از این با گرفتن شماره ۱۴۱، ارتباط به سامانه کشوری وزرات راه و شهرسازی برقرار می‌شد ، اما اینک با راه‌اندازی ‌سامانه استانی ، اطلاعات لازم درباره راه‌های خوزستان ارایه می‌شود.

وی گفت: سامانه ۱۴۱ از سال ۱۳۷۸،در ۲ بخش گویا و مکتوب راه‌اندازی شد و تا سال ۱۳۹۲ در سراسر کشور تنها به صورت یک طرفه در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌ها به هموطنان ارایه خدمات داشته است.

وی ادامه داد: پارسال ۶۶۱ هزار و ۱۷۹ تماس با ۱۴۱ که مربوط به خوزستان بود به مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان ارجاع و پاسخ داده شد.

شجاعی افزود: از تماس‌های برقرار شده با مرکز مدیریت راه‌های خوزستان در پارسال ، تعداد ۷۶ هزار و ۸۱۸ تماس توسط کارشناسان پاسخ داده شد و بقیه تماس‌ها انتخاب گزینه‌های دیگر سامانه ۱۴۱ بود.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان خدمات ارایه شده از سوی سامانه ۱۴۱ را پاسخگویی به تماس‌ها در خصوص وضعیت ترافیکی راه‌ها، پاسخگویی به تماس‌ها در خصوص وضعیت آب و هوای مسیرها، پاسخگویی به تماس‌ها در خصوص انسدادها و یا محدودیت اعمال شده، ثبت شکایات در رابطه با خرابی رویه راه‌ها، ثبت شکایات مسافران حمل و نقل عمومی و ثبت شکایات رانندگان بخش حمل و نقل عمومی بیان کرد و گفت: پاسخگویی استانی به سامانه ۱۴۱، موجب افزایش کیفیت، دقت و سرعت پاسخگویی به تماس گیرندگان شده و رضایت بیشتر مخاطبان را به همراه خواهد داشت.​

مخاطبان و کاربران سامانه جامع ۱۴۱ با تماس تلفنی با این شماره و از طریق بخش گویا و اپراتوری پاسخ‌های موردنظر را دریافت می‌کنند. اطلاعات بخش گویا ، بخش اپراتوری ، بخش پیامک سامانه جامع اطلاع رسانی ۱۴۱ ، بخش پایگاه اطلاع رسانی ۱۴۱ ، نرم افزار کاربردی تلفن همراه و دریافت نظرات کاربران از جمله بخش‌های این سامانه است.
منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار