اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۱۳۱۲
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۰
شوشان - عبدالرحمن نیک سرشت:

بعد از گذشت چهار  ماه مشخص شده که داده یابی وزارت بهداشت جهانی و به تبع آن، دیگر کشورهای درگیر، نسبت به شناسایی درک کل، اعم از خصوصیات و رژیم حاکم بر رفتار کرونا ویروس هنوز دچار ابهام و مشکل هستند.

البته، کره جنوبی تنها کشوری بود که با اتخاذ یک راهبرد مطمئن، از طریق پایش اجتماعی، یعنی؛ بهره مندی از مکانیزم دقیق و بی عیب و نقص، توانسته، مراحل نظارت و رهگیری شهروندان خود را در مصاف با پاندومی کرونا ویروس با ابتکاری مدیریتی موفق عمل کند. بی انکه، راه چین، در اعمال قرنطینه را پیش گیرد و ایمنی گله ای را به مانند انگلیس و ایران بپیماید و یا سردرگمی و روزمرگی را چون سایر کشورهای جهان برگزیند.

البته، ناگفته نماند، از یک ماه پیش ریاست جمهوری اسلامی ایران با اعلام بهره مندی از کیت های تشخیص آنتی بادی که ساخت داخلی و به صورت انبوه تولید می شوند مسرورانه از شبکه سراسری خبر داد.

به هر تقدیر، جناب رئیس جمهور چنان علمی و مبتکرانه از پایش اجتماعی و تقسیم بندی شهروندان ایرانی  به شرح زیر در ارتباط با این پاندومی سخن می گفت؛ که همه ی مردم شادمان شدند از این که ستاد ملی مبارزه با کرونا بهتر از همه کشورها من جمله کره جنوبی عمل می کند.

1- افراد سالم، یعنی؛ آن دسته از شهروندان که تاکنون به کرونا ویروس آلوده نشده اند و کماکان در معرض خطرند.

2- افراد مصون، یعنی اشخاصی که به این ویروس مبتلا شدند ولی در مقابل آن، به صورت طبیعی واکسینه گشته و آنتی بادی کرونا ویروس در بدنشان تولید شده است.

3- افراد بیماری که مبتلا به کرونا ویروس هستند، با این توضیح، که به میزان اندازه ی بارگیری کرونا ویروس در بدن آنها،  به بیماران  سرپایی و اورژانسی شناسایی و تقسیم بندی می شوند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار