اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۱۳۷۹
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۳:۱۰
سخنگوی ستاد کرونا در استان خوزستان:
رضا نجاتی گفت: فعالیت ادارات، بانک‌ها و اصناف استان سه‌شنبه و چهارشنبه برقرار است.
رضا نجاتی امشب ۲۹ فروردین در گفت‌وگو با خبر ۲۳ شبکه استانی خوزستان اظهار کرد: در پی تعطیلات دو روز گذشته و گزارشی که دانشگاه علوم پزشکی اهواز در شورای تامین ارائه داد، با بررسی به عمل آمده و با ملاحظات مسائل اقتصادی و معیشتی خانواده ها، تصمیماتی گرفته شد.

وی ادامه داد: تمام ادارات، بانک‌ها و شرکت‌ها از فردا، ۳۰ اردیبهشت فعال هستند اما ساعت کاری آنها از ۹ صبح تا ۱۲ ظهر است. این تصمیم شامل تمام استان است و تنها برای شهرهای قرمز نیست.

سخنگوی ستاد کرونای استان خوزستان بیان کرد: از روز پنج شنبه تا پایان تعطیلات عید فطر نیز تمام ادارات، شرکت‌ها، سازمان‌ها، بانک‌ها و اصناف تعطیل خواهند بود. یعنی از روز پنج شنبه مجددا بازار، ادارات و بانک‌ها تا پایان تعطیلات عید فطر تعطیل هستند.

نجاتی تاکید کرد: اصناف از فردا (۳۰ اردیبهشت) فعال هستند، البته تنها اصنافی که در سامانه وزارت بهداشت ثبت نام کرده باشند، می‌توانند فعالیت خود را آغاز کنند. ساعت کاری اصناف ضروری ( قصابی، نانوایی، خوار و بار فروشی، سوپرمارکت‌ها و...) از ساعت ۹ صبح تا ۱۰ شب و اصناف غیرضروری از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب می‌باشد.

وی ادامه داد: ورود به کلیه آرامستان‌ها تا پایان تعطیلات عید فطر ممنوع است. مساجد تمام شهرهای استان فقط برای اقامه نماز عید فطر به مدت دو ساعت فعال خواهند بود و در مصلی ها نماز عید فطر برگزار نخواهد شد. همچنین راهپیمایی روز جهانی قدس فقط در شهرهای سفید و در محل برگزاری نماز جمعه با سخنرانی و قرائت قطعنامه است و در دیگر شهرها برگزاری راهپیمایی نخواهیم داشت.

نجاتی در خصوص آمار امروز بالای شناسایی شده مبتلایان به کرونا تصریح کرد: آماری که امروز اعلام شد و قدری نگران کننده بود به این جهت است که افرادی که در روزهای گذشته تست کرونا داده بودند اما برای اعلام نتیجه در نوبت بودند، امروز به جهت ایجاد ظرفیت اعلام شدند و به این جهت آمار بالا بود.

وی در پایان تاکید کرد: تمام اصناف و ادارت در این دو روز، ۳۰ و ۳۱ اردیبهشت باید با رعایت پروتکل های بهداشتی فعالیت کنند. کارکنان حتما باید از ماسک استفاده کنند و ارباب رجوع ادارات نیز حتما باید با ماسک وارد شوند. اصناف باید کاملا پروتکل‌ها را رعایت کنند، در غیر اینصورت پلمب خواهند شد و تاکید می‌کنیم اصنافی که در سامانه ثبت نام نکرده‌اند اجازه فعالیت نخواهند داشت.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار