اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۱۵۵۲
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۰
رئیس سرپرستی منطقه 11 بانک شهر با اشاره به شیوع "ویروس کرونا" در کشور و به خصوص طی روزهای اخیر در استان خوزستان،تاکید کرد: سامانه های بانکداری الکترونیک این بانک آماده خدمات رسانی گسترده به هموطنان با هدف صیانت از سلامت آنان است.

شوشان: خداکرم مرادی با بیان اینکه بانک شهر از ماه های پایانی سال گذشته اقدامات گسترده ای را در جلوگیری از انتشار ویروس کرونا و حفظ سلامت شهروندان انجام داده است،افزود:گسترش خدمات رسانی در "پیشخوان های شهرنت" و تشریح قابلیت های" نرم افزار همراه شهر" و "اینترنت بانک شهر" ، توانسته خطر ابتلا به این ویروس را برای مشتریان و خانواده آنان کاهش دهد.

وی تصریح کرد: خوشبختانه خدمات بانکداری الکترونیک بانک شهر در تمامی کلانشهرها ، توانسته مراجعه به شعب و ترددهای غیرضروری را به حداقل برساند که امیدواریم این مهم نیز با همت شهروندان در استان خوزستان نیز اتفاق بیافتد.

مرادی با بیان اینکه در همین راستا با برگزاری جشنواره " همراه شهر" تلاش شده است که قابلیت های منحصربه فرد این نرم افزار بانکی به مشتریان بیش از پیش شناسانده شود، خاطرنشان کرد: شهروندان جنوب غرب کشور می توانند با نصب نرم افزار "همراه شهر" از طریق سایت بانک شهر به نشانی ‏Http://Shahr-Bank.ir ضمن استفاده از برترین خدمات بانکی در تمام ساعات شبانه روز از جوایز نقدی آن نیز بهره مند شوند.

رئیس سرپرستی منطقه 11 بانک شهر تاکید کرد: همچنین با هدف توجه به مسئولیت اجتماعی خود و تشویق مشتریان به استفاده از خدمات غیر حضوری در شرایط کنونی و برای حفظ سلامتی شهروندان، تمامی قابلیت ها و خدمات "نرم افزار همراه شهر" از سوی کارکنان شعب استان خوزستان برای شهروندان تشریح می شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار