اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۱۵۶۳
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۱
معاون سازمان صمت خوزستان:
معاون اقتصادی و بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان با بیان اینکه اصناف و صنعت استان ماهانه حدود ۹ هزار تن شکر نیاز دارند، گفت: اصناف و بخش صنعت برای تامین شکر مورد نیاز خود باید به صورت مستقیم به کارخانجات تولیدکننده و یا عرضه‌کنندگان شکر مراجعه کنند.
عبدالرحمان ناصریان در خصوص وضعیت تامین شکر مورد نیاز دو بخش صنوف و صنعت اظهار کرد: تامین و توزیع شکر مصارف خانگی توسط سازمان صمت انجام می‌شود اما تامین شکر اصناف و صنعت با دستور ستاد تنظیم بازار کشور، باید به صورت مستقیم از کارخانجات تولیدی و تجار شکر انجام شود.

وی ادامه داد: اصناف و بخش صنعت در خوزستان از جمله شیرینی‌پزی‌ها، نان فانتزی‌ها، زنبورداران، قنادی‌ها و... ماهانه حدود ۹ هزار تن شکر نیاز دارند و برای تامین شکر مورد نیاز خود باید به صورت مستقیم به کارخانجات تولیدکننده و یا عرضه‌کنندگان شکر مراجعه کنند.

ناصریان گفت: ستاد تنظیم بازار، تخصیص شکر به این دو بخش را از سهمیه شکر با ارز ۴۲۰۰ تومانی خارج و به تامین شکر با ارز نیمایی موکول کرده است.

معاون اقتصادی و بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان تصریح کرد: شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی با هفت شرکت تابعه شامل دعبل خزاعی، امیرکبیر، حکیم فارابی، سلمان فارسی، دهخدا، امام خمینی(ره) و میرزا کوچک خان در خوزستان، کار تامین شکر در استان و کشور را بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه کشت و صنعت‌های نیشکر کارون و نیشکر هفت تپه دیگر تامین‌کنندگان عمده شکر در خوزستان و کشور هستند، خاطرنشان‌کرد: اصناف و کارخانه‌های صنعتی می‌توانند با مراجعه به این شرکت‌ها نسبت به تامین شکر مورد نیاز خود اقدام کنند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار