اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۱۶۶۴
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۶
در یک ماه اخیر انجام شد؛
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان از توزیع ۹ هزار و ۳۸۸ تن کالای اساسی در یک ماه اخیر برای کنترل قیمت بازار در استان خبر داد.
امیرحسین نظری اظهار کرد: کالای اساسی با هدف تنظیم بازار و کنترل قیمت برخی از محصولات مهم و پرمصرف سبد خانواده‌ها در بازار استان توزیع می‌شود تا شاهد عرضه مناسب این محصولات باشیم.

وی با اشاره به توزیع ۹ هزار و ۳۸۸ تن کالای اساسی در یک ماه اخیر در بازار استان خوزستان، افزود: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در طول این بازه زمانی تلاش کرده با توزیع کالای اساسی در بازار به کنترل قیمت‌ها کمک و از افزایش قیمت‌ها جلوگیری کند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان تصریح کرد: اقلام کالاهای اساسی توزیع‌شده در بازار استان شامل شکر، برنج، روغن، گوشت قرمز و مرغ بوده است که با نرخ تنظیم بازار و با هدف جلوگیری از افزایش قیمت در بازار عرضه می‌شوند.

نظری گفت: با توجه به شرایطی که استان خوزستان در شیوع کرونا داشته است، تلاش‌های بسیاری انجام شد تا وضعیت بازار از نظر عرضه کالا و همچنین قیمت اقلام بر هم نخورد و خوشبختانه توزیع بیش از ۹ هزار تن کالای اساسی به این امر کمک کرد.

وی افزود: در طول یک ماه گذشته تاکنون ۳ هزار و ۲۰۷ تن برنج هندی، ۲ هزار و ۹۶۰ تن شکر، ۳ هزار و  ۴۵ تن روغن، ۷۸ تن گوشت قرمز و ۱۳ تن گوشت مرغ در استان خوزستان توزیع شده است.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار