اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۱۶۸۸
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۹
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان خبر داد:
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان از بهره برداری از بیش از ۵۰ کلاس درس در دشت آزادگان تا پایان سال خبر داد.

شوشان: علی قربانی اظهار کرد: اولویت ما در اداره‌کل نوسازی مدارس، تکمیل پروژه‌های آموزشی نیمه تمام است. با توجه به تامین اعتبارات ملی و استانی و پیشرفت فیزیکی پروژه ها، سعی کردیم موانع اجرایی را حذف کنیم و به آموزش و پرورش اعلام کردیم که پروژه‌هایی که تامین اعتبار شده‌اند، در مهر و بهمن ماه سال جاری به بهره برداری می‌رسند.

وی با بیان اینکه تعدادی از این پروژه‌ها در شهرستان دشت آزادگان هستند، افزود: با توجه به اهمیت تربیت نیروی کار ماهر، دو هنرستان در حال احداث است که در این دو هنرستان رشته‌های مرتبط با صنعت نفت تدریس می‌شود. برای تکمیل این پروژه‌ها سعی کردیم از خیرین کشوری کمک بگیریم و این دو هنرستان تا پایان سال به بهره برداری می‌رسند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان ادامه داد: همچنین یک فضای ورزشی برای دانش آموزان دختر تا پایان سال در دشت آزادگان به بهره برداری می رسد. چند پروژه دیگر نیز با کمک وزارت نفت در حال احداث هستند و امیدواریم بتوانیم آنها را تا پایان سال به بهره برداری برسانیم.

قربانی در پایان گفت: در شهرستان دشت آزادگان هفت پروژه در حال احداث هستند که شامل بیش از ۵۰ کلاس درس می شود و تا پایان سال به بهره برداری می‌رسند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار