اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۱۷۰۹
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۰
عضو شورای شهر اهواز:
اسکندر لطفعلی‌زاده بر لزوم فسخ قرارداد و تغییر هر چه سریعتر پیمانکار پروژه قطار شهری اهواز تاکید کرد ‌.
اسکندر لطفعلی‌زاده اظهار کرد: در مورد مسئله مترو اهواز چند نکته مهم است؛ اولین نکته این است که حدود ۱۵ سال از کلنگ‌زنی پروژه می‌گذرد که در این مدت حدود ۲۷ درصد از پروژه انجام شده که از این میزان نیز مطمئنا مقداری فرسوده است. 

وی افزود: یک نکته دیگر نوع قراردادی است که با شرکت کیسون بسته شده است که قطعا قرارداد محکمی نبوده که تعهد ایجاد کند تا این شرکت حداقل از بیم متضرر نشدن، تلاش کند پروژه را هر چه سریعتر به پایان ببرد‌.

عضو شورای شهر اهواز گفت: البته قرارداد ظاهرا طوری است که برعکس هر چه زمان می‌گذرد، ادعاهای شرکت پیمانکار بیشتر می‌شود؛ اما نکته دیگر این است که مدیریت واحد شهری در طول این سال‌ها به خوبی اجرای این پروژه را دنبال و پیگیری نکرده است.

وی ادامه داد: اگر چنین اراده‌ای وجود داشت، تاکنون یا تغییری در روند پروژه رخ می‌داد و یا با پیمانکار اعلام پایان همکاری می‌شد.

لطفعلی‌زاده با بیان اینکه پیشنهاد مناسب در مقطع فعلی فسخ قرارداد با پیمانکار پروژه قطار شهری اهواز است، عنوان کرد: باید هر چه زودتر زمینه فسخ قانونی قرارداد با شرکت کیسون را فراهم کرد و به‌دنبال یک شرکت بهتر جهت اتمام پروژه بود.

منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار