اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۱۷۱۴
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۵
شوشان - علیرضا زمانی‌راد:

جناب آقای دکتر روحانی ، رئیس جمهور معزز  

اینجا دزفول است، پایتخت مقاومت ایران اسلامی. همان شهری که در اوج اتشباری دشمنان، به جای آنکه مردمش باری بر دوش دولت باشند، میزبان و پذیرای رزمندگان سراسر کشور شدند. شهری که مردم با هزینه شخصی اغلب خرابیها را بجای بازسازی توسط دولت، تعمیرکردند و همزمان با پذیرشَ قطعنامه و آغاز فصل بازسازی، پرونده بازسازی اش بسته شد .

❇ اینجا دزفول است شهری که بیمارستانهای یازهرا، افشار ، آیت اله نبوی و گنجویانش را خیرین شهر ساخته اند و هنوز دولتها بیمارستانی برایش نساخته اند .

 اما امروز در وضعیت قرمز و گرفتار کرونائیم و نیازمند راه اندازی فوری تنها بیمارستانی که توسط تامین اجتماعی تکمیل شده و آماده تجهیز است.و چه بسا بسیاری از تجهیزات آن هم خریداری شده و آماده انتقال باشند.
راه اندازی فوری و جهادی این بیمارستان درکنار سایر تصمیمات ارزشمند ستاد مقابله با کرونا می تواند موجب تقسیم مسئولیت بین بیمارستانها ، جدا سازی بیماران عادی از کرونائی ، بالابردن ضریب ایمنی و کنترل بیماری کرونا و افزایش ارامش روانی در جامعه باشد. 

شوقتی در کمتر از ۴۸ ساعت یک بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی تجهیز می شود 
وقتی ظرف ۵۰ روز از وارد کننده ماسک و تجهیزات پزشکی به صادر کننده آن تبدیل می شویم.
 تجهیز یک بیمارستان ۹۶ تختخوابی که بخش عمده تجهیزات آن هم خریداری و آماده شده است، در اسرع وقت امکانپذیر و شدنی است. به شرط آنکه ما از یاد نرفته باشیم و فراموش نکرده باشید که ما دین خود را به مملکت ادا کرده ایم و اینک نوبت شماست.

 ای وای بر اسیری کز یاد رفته باشد
در دام مانده باشد صیاد رفته باشد

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار