اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۱۷۱۸
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۰
معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه خوزستان گفت:چهار بقعه زیارتی شاخص خوزستان با مصوبه ستاد کرونای استان از روز یکشنبه بر روی زائران مشتاق و عموم مردم بازگشایی شدند.
حجت‌الاسلام فائز فائزی افزود: حرم مطهر محمد ابن موسی الکاظم(ع) معروف به سبزقبا در دزفول ، امامزاده حیدر(ع) در بهبهان ، علی ابن مهزیار اهوازی(ع) در اهواز و دانیال نبی(ع) در شوش از ساعت ۹ تا ۱۲ و ۱۶ تا ۱۹ با رعایت شیوه نامه‌ها و پروتکل‌های بهداشتی پذیرای زائران هستند.

وی گفت:بر اساس مصوبه ستاد مبارزه با کرونای خوزستان ، به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ، در این چهار بقعه شاخص خوزستان ، نماز جماعت اقامه نخواهد شد و برنامه‌های مذهبی نیز اجرا نمی‌شود.

حجت الاسلام فائزی ادامه داد: همه بقاع متبرکه در مناطق روستایی و شهرهایی که از نظر ویروس کرونا ، مناطق سفید اعلام شده‌اند با رعایت پروتکل های بهداشتی از صبح تا غروب آفتاب بر روی زائران باز خواهند بود.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه خوزستان با اشاره به تداوم بسته بودن مساجد در مناطق شهری خوزستان بیان کرد: بازگشایی مساجد در شهرهایی که مناطق سفید اعلام شده‌اند منعی ندارد.

شهرهای لالی و اندیکا در شمال شرق خوزستان تنها مناطق سفید خوزستان از نظر شیوع کرونا هستند.

بقاع متبرکه و مساجد خوزستان از نیمه دوم اسفند ماه ۱۳۹۸ همزمان با گسترش شیوع کرونا و به منظور حفظ سلامت مردم  با مصوبه ستاد مبارزه با کرونا در خوزستان بسته شدند.

استان خوزستان ۴۱۶ بقعه متبرکه و زیارتی دارد. 

بر اساس اعلام وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، استان خوزستان همچنان از نظر شیوع ویروس کرونا در وضعیت قرمز قرار دارند.
منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار